“Nydelig mat, god service🤩”
Anmeldelse av Savanna Restaurant

Savanna Restaurant
Vurdert som nr. 11 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Vegetarvennlig, Veganskealternativer, Glutenfri alternativer. Lunsje og Middag. Menyen er stor og variert, med vekt på tradisjonelle fyldige gryter med både storfe, kylling og lam. Menyen er stor og vI har også varierte vegetarretter og krydderblandingen berbere danner grunnlaget for de fleste rettene.
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Ikke la deg lure av et lite slitent lokale, som sårt hadde trengt litt oppgradering. For det var rent, og vi ble møtt med store smil og flott service! Maten var nydelig og sluttsummen var latterlig lav. Jeg anbefaler spesielt de vegetariske rettene, og de gode smakene gjør at jeg garantert kommer tilbake hit!

1  Takk, Reidun68
Dawit A, Eier på Savanna Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2021

Tusen takk for flott tilbakemelding. hjertelig velkommen

Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Jeg var her med kamerat. Basert på strålende anmeldelser. Maten var ok. Det samme gjelder pris. Sympatisk service. Men restauranten leverte langt under nivået anmeldelsene skulle tilsi. Reagerer i ettertid på at et stort flertall av anmeldelsene er signert av personer som kun har èn anmeldelse i sin historikk på TripAdvisor.
Jeg ser ingen fornuftig sammenheng mellom vår matopplevelse og beskrivelsene de presumptive anmelderne gir.
Jeg returnerer ikke hit.

1  Takk, Erikissimos
Anmeldt 15. september 2021

Veldig god mat, og god service. En av de beste resturantene i Bergen og de har mye bra utvalg av smaksrik mat.

Takk, 791rahelh
Anmeldt 15. september 2021

God mat og god service! Maten var smaksrik og det var mye bra utvalg! Vi hadde en trivelig og veldig fin opplevelse av restauranten

Takk, seblehagen
Anmeldt 12. september 2021

Veldig interessant mat, har ikke hatt mulighet til å smake denne type mat tidligere. Hyggelig betjening, samt veldig positiv bursdagsoverraskelse til slutt. Dere er rå

Takk, fredrikr975

Reisende som så på Savanna Restaurant, så også på

Har du vært i Savanna Restaurant? Del dine erfaringer!