“Nydelig meksikansk håndverksmat og topp service”
Anmeldelse av Okidoki

Okidoki
Vurdert som nr. 91 av 469 Restauranter i Bergen
Anmeldt 11. august 2021

Dette var årets restaurantoverraskelse! Stoppet om ettermiddagen for en øl og en kjapp snack, fikk DEN nydelige lille quesadillaen, delikat håndlaget av stedets fantastiske kokk.

Vi kom tilbake senere for et treretters måltid som var delikat, lekkert presentert og meget smakfullt.

Lokalet er enkelt, litt hipt, og med musikk som passer den subtropiske stemningen. Servicen fra den engelsktalende servitøren var meget god, hun forklarte menyen godt og var oppmerksom hele veien. Hit kommer vi gjerne igjen!

Takk, poulhenrikg

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Okidoki er en intim restaurant, vi satt i baren og fikk ekstra utbytte av dette! Kort vei til å snakke med den hyggelige betjeningen og maten ble laget foran oss, en opplevelse i seg selv. Vi gikk gjennom omtrent hele menyen, som en slags set-meny, og maten ble servert på rekke og rad nesten raskere enn jeg kunne spise!

Takk, 542liner
Anmeldt 3. juni 2021

Fantastisk sted med svært god service! Vi dro like godt gjennom hele menyen som ikke var så lang. I tillegg til Hansa øl, spesialøl og to sorter tequila. En nydelig og litt annerledes opplevelse! Fine priser.

1  Takk, KrampeBergen
Anmeldt 1. juni 2021 via mobile enheter

Spennende mat og fulgt av veldig godt drikke, på et litt bortgjemt sted, i en sjarmerende liten gate. Veldig god service!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, aiaibe
Anmeldt 24. april 2021

Hadde en fantastisk opplevelse her! Ble møtt med vennlige servitører som hele tiden passet på at vi hadde nok å drikke og spise. Street-tacoen vi fikk servert var helt fantastisk - og vi spiste oss igjennom hele menyen. Alle rettene var så gode, at vi kommer snart igjen :)

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Ambassador321500

Reisende som så på Okidoki, så også på

Har du vært i Okidoki? Del dine erfaringer!