“Ypperlig service og deilig mat”
Anmeldelse av Okidoki

Okidoki
Vurdert som nr. 119 av 468 Restauranter i Bergen
Anmeldt 12. september 2021

Hadde en veldig fin opplevelse her. Kokken kom og brukte lang tid på oss og gi oss alternativer til menyen de hadde. Maten smakte helt fortreffelig! ikke stort annet å si. Hvis de kan gjøre noe annerledes så er det å investere i et stort skilt utenfor ;)

Takk, Kristine S

Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Første gang vi besøkte denne plassen. Vi hadde bestilt bord da de åpnet kl 17 og det var kø utenfor. Herregud for en smaksopplevelse. Vi bestilte alt på menyen 5 ulike små retter. Min personlige favoritt var torsken, den smeltet på tungen. Ellers er det vanskelig å rangere da alt var nydelig. God vin og stort utvalg av Tequila. Her kommer vi fort tilbake.

Dato for besøk: september 2021
Takk, MissHansen
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Beste taco jeg har smakt. Super betjening. Intim pub/restaurant i hjertet av Bergen. Anbefales!

Forsøk Quesadillaen. Den er rå!

1  Takk, 296leifp
Anmeldt 11. august 2021

Dette var årets restaurantoverraskelse! Stoppet om ettermiddagen for en øl og en kjapp snack, fikk DEN nydelige lille quesadillaen, delikat håndlaget av stedets fantastiske kokk.

Vi kom tilbake senere for et treretters måltid som var delikat, lekkert presentert og meget smakfullt.

Lokalet er enkelt, litt hipt, og med musikk som passer den subtropiske stemningen. Servicen fra den engelsktalende servitøren var meget god, hun forklarte menyen godt og var oppmerksom hele veien. Hit kommer vi gjerne igjen!

Takk, poulhenrikg
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Okidoki er en intim restaurant, vi satt i baren og fikk ekstra utbytte av dette! Kort vei til å snakke med den hyggelige betjeningen og maten ble laget foran oss, en opplevelse i seg selv. Vi gikk gjennom omtrent hele menyen, som en slags set-meny, og maten ble servert på rekke og rad nesten raskere enn jeg kunne spise!

Takk, 542liner

Reisende som så på Okidoki, så også på

Har du vært i Okidoki? Del dine erfaringer!