“Ringte noen timer på forhånd”
Anmeldelse av La Taqueria

La Taqueria
Vurdert som nr. 192 av 452 Restauranter i Bergen
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Ringte noen timer på forhånd for å bestille bord, og fikk bekreftet at dette gikk fint etter en veldig rar telefonsamtale. (Med beskjeden; Hvis dere sitter oppe, da eller? (Aldri vært der før) Og spørsmålet: Hvor lenge skal dere sitte her egentlig?).

Da vi troppet opp før ti minutter før tiden, så servitøren forvirra på oss og spurte om vi skulle ha take-away. Minnet på at vi hadde ringt han og bestilt (samme fyren). Da sa han «sorry, ringte noen nå for to min siden og det selskapet skulle ha både oppe og nede». Sååå vi måtte gå, og fikk ikke bord.

Elendig service, og stedet så skiiikkelig billig og take-awaystedaktig ut. Som en bab-sjappa i Oslo. Hold dere unna, hvis dere skal ha en koselig middag ute.

Dato for besøk: september 2020
Takk, elisef621

Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Mer bar enn restaurant. Maten var grei nok, helt klart autentisk, men kunne smaksmessig vært mye bedre. Fat og bestikk (som ikke er av papp / plast) kan man se lenge etter og man må bestille i baren. Porsjonene er store men synes også det er reflektert i prisen - noe dyrt. Ellers: hvor i alle dager er ulike hot sauces? Det er jo et must når man spiser Taco.

Bottom line: Sikkert genialt til nattmat, men noe kulinarisk opplevelse er det ikke.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, saintstian
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2021

Reisende som så på La Taqueria, så også på

Har du vært i La Taqueria? Del dine erfaringer!