“Skuffende middagsopplevelse”
Anmeldelse av La Taqueria

La Taqueria
Vurdert som nr. 168 av 469 Restauranter i Bergen
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Det tok lang tid å få maten, maten kom ikke samtidig, de glemte en bestilling, den ene retten var kald (skulle vært varm), nacho chipsene var rimelige kjøpechips. Ville heller valgt en annen meksikansk restaurant.

2  Takk, btlyche

Anmeldt 6. juli 2021

Bra atmosfære med god mat, veldig fornøyd med smaken, vi bestilte Gambas (scampi ) taco som var laget med hjemmelaget mango salsa

Kommer definitiv igjen

1  Takk, morganhC8441QZ
Anmeldt 6. juli 2021

Herlige taco retter, bredt utvalg, bra service og hyggelig betjening, vi hadde polo loco taco med corona cerveza.
Perfekt kombo med fotball kampen som ble vist på storskjerm.

1  Takk, phatchl
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Et sted å besøk for både besøkende og beboende i Bergen! God mat, bra service og fantastisk stemning

Takk, 135niklash
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Her hadde vi nydelig taco med gode drinker, husets drink som er carprinha er også ganske god

Kommer definitivt igjen

Takk, mavrick1789

Reisende som så på La Taqueria, så også på

Har du vært i La Taqueria? Del dine erfaringer!