“Dårligste kundebehandlingen jeg har opplevd”
Anmeldelse av Jada

Jada
Vurdert som nr. 422 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 10. juli 2021

Dette var noe av den dårligste kundebehandlingen jeg har opplevd.. servitørene unngikk kunder, sendte ut bartender for å gjøre jobben deres siden de ikke ønsket å motta kritikk. Rett og slett dårlig restaurant…

Drinkene ble forsåvidt og laget veldig feil så her bør ledelsen fint bytte ut litt staff dersom de ønsker å gi kundene et minnerikt og behagelig opphold..

0/10

1  Takk, Martin123553

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Har bare hatt gode opplevelser der, daglig leder er alltid smilende og hjelpsom. God service hver gangblitt et fast sted å gå til

Dato for besøk: mai 2021
Takk, vanessasexii
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Fineste takterrassen i byn, veldig rask og god service! føler oss alltid tatt vare på, første valget på sommeren

Takk, sarae507
Anmeldt 4. juni 2021 via mobile enheter

Her var det latterlig dårlig service. Vi måtte vente i 1 time på drikken som var bestilt og når vi spurte daglig leder om å bytte bord, har jeg aldri opplevd en så bitchy attitude som ble gitt.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, DayTrip32350713103
Anmeldt 20. mai 2021 via mobile enheter

Et av de verre stedene i Bergen.

Vi var klare for en digg middag og en hyggelig stund. Vi begge bestilte kylling Clubsandwich i håp om at den skulle være suksess. Vi fikk servert steinhard kylling som var umulig å tygge og påførte oss begge ubehag i fargen ekkel-grå. Videre prøvde vi å skjære i det berømte Brioche-brødet som var så tørt og hardt at det knakk og smulet opp. Ikke i kjent brioche-stil. Min venninne bestilte en kald cider i solen og fikk servert en cider som gikk ut på dato 07.02.2021. Vi ble ikke fulgt opp av vår servitør og fikk aldri muligheten til å spørre om ketchup til det eneste vi spiste aka fries. Vann som var bestilt var også vanskelig å få på bordet. Jeg vet at appen tilbyr å tilkalle servitør, men vi hadde satt pris på en liten «check in» som alle andre restauranter i Bergen får til selv i disse corona-tider. Det var faktisk så dårlig tilstander med maten at vi følte oss pliktige til å advare bordet ved siden av oss om å ikke bestille kyllingen. Det er ikke kult for noen. Vi ønsker jo egentlig å ha Jada som vårt sted å spise i Bergen i sommer, men fortsetter det slik går jo ikke det.

Dato for besøk: april 2021
Takk, verenemh

Reisende som så på Jada, så også på

Har du vært i Jada? Del dine erfaringer!