“Aldri igjen”

Vurdert som nr. 422 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Veldig skuffet over maten. Hadde booket bord men måtte vente for å komme inn... Det var ingen inne.. Dårlig service og ellers lite hyggelig. Burde ikke kalle seg en restaurant.. Maten var noe av det dårligste jeg har blitt servert i Bergen.

Takk, Are K

Anmeldt 10. juli 2021

Dette var noe av den dårligste kundebehandlingen jeg har opplevd.. servitørene unngikk kunder, sendte ut bartender for å gjøre jobben deres siden de ikke ønsket å motta kritikk. Rett og slett dårlig restaurant…

Drinkene ble forsåvidt og laget veldig feil så her bør ledelsen fint bytte ut litt staff dersom de ønsker å gi kundene et minnerikt og behagelig opphold..

0/10

1  Takk, Martin123553
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Har bare hatt gode opplevelser der, daglig leder er alltid smilende og hjelpsom. God service hver gangblitt et fast sted å gå til

Dato for besøk: mai 2021
Takk, vanessasexii
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Fineste takterrassen i byn, veldig rask og god service! føler oss alltid tatt vare på, første valget på sommeren

Takk, sarae507
Anmeldt 4. juni 2021 via mobile enheter

Her var det latterlig dårlig service. Vi måtte vente i 1 time på drikken som var bestilt og når vi spurte daglig leder om å bytte bord, har jeg aldri opplevd en så bitchy attitude som ble gitt.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, DayTrip32350713103

Reisende som så på Jada, så også på

Har du vært i Jada? Del dine erfaringer!