“Null kontroll og useriøst drift”
Anmeldelse av Jada

Jada
Vurdert som nr. 416 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Elendig opplegg! Vi hadde reservert bord til klokken 22.00. Da vi kom frem 21.45 sto det en stor klynge med folk foran døren og det var ikke noe køopplegg. Vi fikk beskjed om å stelle oss bakerst til tross for at vi hadde reservert bord. Da vi snakket med vakten sa han at alle de 50 personene foran oss også hadde reservert bord. Endte med at vi aldri kom oss inn. Her er det tydeligvis lite kontroll og mangle på god planlegging

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, marenl915

Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Utdrikkingslag på 15 gutter. Fikk ikke sitte sammen. Frekk og lite interessert "hovmester" vert! Treig servering. Stikker heller på Egon neste gang!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Jon E
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Ok sted med ute servering. Maten var helt gjennomsnittlig og ikke noe å skryte av. Serveringen var via app og toalettene var ekle med skader.

Takk, RosslandR
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Veldig skuffet over maten. Hadde booket bord men måtte vente for å komme inn... Det var ingen inne.. Dårlig service og ellers lite hyggelig. Burde ikke kalle seg en restaurant.. Maten var noe av det dårligste jeg har blitt servert i Bergen.

Takk, Are K
Anmeldt 10. juli 2021

Dette var noe av den dårligste kundebehandlingen jeg har opplevd.. servitørene unngikk kunder, sendte ut bartender for å gjøre jobben deres siden de ikke ønsket å motta kritikk. Rett og slett dårlig restaurant…

Drinkene ble forsåvidt og laget veldig feil så her bør ledelsen fint bytte ut litt staff dersom de ønsker å gi kundene et minnerikt og behagelig opphold..

0/10

1  Takk, Martin123553

Reisende som så på Jada, så også på

Har du vært i Jada? Del dine erfaringer!