“Barn ikke velkomne”

Vurdert som nr. 166 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 27. juli 2021

Vi ønsket å spise i restauranten, men da vi spurte etter toalett for å bytte vårt barns bleie, fikk vi beskjed om at det ikke var mulig å gjøre hos dem. En spesiell måte å behandle gjester på, vi kan virkelig ikke anbefale en restaurant som behandler barnefamilier på denne måten.

Takk, 953jeanettem

Anmeldt 19. juni 2021

Ble godt tatt imot, veldig koselig underetage, fin stemning med bakgrunnsmusikk og dempet belysning. God service og fantastisk god mat. Veldig oversiktelig meny med bilder. Gode fasiliteter.

Takk, joakimm646
Anmeldt 28. januar 2021

En perfekt kveld. Hyggelig lokale, god atmosfære, flink betjening og fantastisk god mat, osman må bare prøves !

Dato for besøk: januar 2021
Takk, Bergen19801980
Anmeldt 13. januar 2021

Vi spiste en sen lunsj første nyttårsdag for å feire det nye året. Vi fikk meze ganske raskt etter ankomst, og ble veldig begeistret. Både de ulike meze-rettene og det nystekte brødet var nydelig. Og dessuten, endelig en restaurant som har skjønt at litt traktering mens man venter på maten hever opplevelsen! Sidene mezen var ganske raus (og en del av servicen fra restauranten) droppet vi forrett og gikk rett til hovedretten. Både moussaka og kebab var smakfullt, servert med en fin blanding av tilbehør. Dersom jeg skulle komme med en liten kritisk kommentar må det være mangelen på grønnsaksretter (vegetaralternativer) i menyen. For de som spiser fisk eller kjøtt er det imidlertid problemfritt da alle rettene kommer med nydelig grønnsakstilbehør. Vinen var også god, og servitøren veldig hyggelig, men diskret. Vi kommer gjerne tilbake for å prøve flere retter, ikke minst dessert! (Har sett baklava med is på menyen, men var for mett til å smake.)

Dato for besøk: januar 2021
Takk, norabB4254OE
Anmeldt 9. oktober 2020

vi feiret stor fødselsdag på denne tyrkiske restauranten. Vi er alle godt kjent med tyrkisk kjøkken og forventet oss god mat. Tyrkisk kjøkken er ranket som et av verdens beste :) .
Det kom umiddelbart meze på bordet. Disse smårettene som er ment for deling var nydelige og friske, brødet var godt og ferskt. Dette var service fra restauranten til gesten, og kostet ikke noe - når man skulle ha middag. Forrett ble ikke en aktuell problemstilling for oss.
Middagen var raus, kjøttrettende var gode og varierte, okse eller får, med masse deilig tilbehør. Vinen som ble anbefalt var italiensk, men kunne gjerne vært tyrkisk.
Vi storkoste oss, og vi håper at denne restauranten får en større oppslutning, det har den nemlig fortjent.
Ps. servitøren var også hyggelig og serveringen var upåklagelig.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, SvanhildAl

Reisende som så på Osman Restaurant, så også på

Har du vært i Osman Restaurant? Del dine erfaringer!