“Veldig god mat og mange retter”
Anmeldelse av India Gate Bergen

India Gate Bergen
Vurdert som nr. 62 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: India Gate i Bergen serverer nydelig tradisjonell indisk mat, med kongelig opplevelse. Du finner oss midt i Bergen sentrum. Vi tilbyr også take away og vi har alle rettigheter.
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Virkelig god mat. Litt synd det tok 30 minutter før bestillingen av mat og drikke ble tatt og deretter en ny halvtime før drikke kom. Fra ankomst til maten var på bordet tok det 1 time og 35 minutter. Ingen beklagelse til oss turister... og man iakttar at noen kunder blir prioritert foran andre. Nydelig nan brød og mye gode smaker. Toppscore på mat, men unngå besøk når det er halvfull til full restaurant. Priser er i et nivå som burde tilsi kompensasjon eller beklagelse.

Takk, Fred G

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Har besøkt India Gate flere ganger og er en fantastisk plass å spise på. God service fra et vennlig og serviceinnstilt personale og en god sjef som lager det du måtte ønske og har flere gode anbefalinger. Anbefaler alle på det sterkeste å spise på India Gate om du er i Bergen eller Haugesund. Beste maten og opplevelsen jeg har hatt noen gang på en restaurant!!

Takk, ThomasEkor
Anmeldt 10. juli 2021

En utrolig god matopplevelse og nydelig service.
Maten kom raskt og fikk den best mulig smak av India
Anbefales!!!!!

Takk, 782magnusb
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Selv om det var full resturant og der var få på jobb ble vi effektivt ekspedert
Maten var fantastisk god. Helt nydelig butter chicken.

Takk, 301harryg301
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Veldig god mat! Det som trekker ned var at bestilt bord ikke var klart når vi kom, og at det tok mer enn 45 minutter fra bestilling til vi fikk maten. Priser helt ok. Service helt ok. Mat veldig ok! Anbefales!

1  Takk, 191eirina

Reisende som så på India Gate Bergen, så også på

Har du vært i India Gate Bergen? Del dine erfaringer!