“God mat til grei pris midt i Bergen”
Anmeldelse av India Gate Bergen

India Gate Bergen
Vurdert som nr. 61 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: India Gate i Bergen serverer nydelig tradisjonell indisk mat, med kongelig opplevelse. Du finner oss midt i Bergen sentrum. Vi tilbyr også take away og vi har alle rettigheter.
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

God mat, fin atmosfære og hyggelig betjening. Maten var god, ikke den mest kulinariske opplevelsen, men god smak og rikelig med mat. Kommer gjerne igjen.

Takk, margunnl2015

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Maten var noe av det beste vi har smakt, men når man venter 1 1/2 time på den så har de tatt inn for mye folk. Servitørene sprang hele kvelden.
Vi stusset litt over at det ikke var coronaregistrering, ikke spritflasker for vasking av hender og folk satt like tett som vanlig.
Det kan ha vært uheldige omstendigheter denne kvelden, men det var nå vår opplevelse. Maten var til en 6er!

Takk, LinnJ56
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Virkelig god mat. Litt synd det tok 30 minutter før bestillingen av mat og drikke ble tatt og deretter en ny halvtime før drikke kom. Fra ankomst til maten var på bordet tok det 1 time og 35 minutter. Ingen beklagelse til oss turister... og man iakttar at noen kunder blir prioritert foran andre. Nydelig nan brød og mye gode smaker. Toppscore på mat, men unngå besøk når det er halvfull til full restaurant. Priser er i et nivå som burde tilsi kompensasjon eller beklagelse.

Takk, Fred G
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Har besøkt India Gate flere ganger og er en fantastisk plass å spise på. God service fra et vennlig og serviceinnstilt personale og en god sjef som lager det du måtte ønske og har flere gode anbefalinger. Anbefaler alle på det sterkeste å spise på India Gate om du er i Bergen eller Haugesund. Beste maten og opplevelsen jeg har hatt noen gang på en restaurant!!

Takk, ThomasEkor
Anmeldt 10. juli 2021

En utrolig god matopplevelse og nydelig service.
Maten kom raskt og fikk den best mulig smak av India
Anbefales!!!!!

Takk, 782magnusb

Reisende som så på India Gate Bergen, så også på

Har du vært i India Gate Bergen? Del dine erfaringer!