“Ingen service”
Anmeldelse av India Gate Bergen

India Gate Bergen
Vurdert som nr. 62 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: India Gate i Bergen serverer nydelig tradisjonell indisk mat, med kongelig opplevelse. Du finner oss midt i Bergen sentrum. Vi tilbyr også take away og vi har alle rettigheter.
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Null service.Vi stod kjempelenge og ventet uten noen kontaktet oss,selvom det var mange på jobb.Etter ca 20 minutter fikk vi tommel opp for at vedkommende hadde sett oss.Det tok enda 10 min.før verbal kontakt som da kunne fortelle oss at det ikke var plass

Takk, 661sisseld
India G, Daglig leder på India Gate Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Hei,
Vi Beklager for dette. På grunn av norges ferie vi hadde alt for mye og vi prøvde å finne et bord for dere men dessverre de klarte ikke. Håper dere forstår og kommer tilbake til senere anledning.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god middag! Maten kom raskt til bordet, servitørene var hyggelige og fine lokaler! Anbefales på det sterkeste

Takk, malinrsunde

Hei,

Hjertelig takk for gode tilbakemelding. Det gjør oss enda bedre takk.

Anmeldt 27. juli 2021

Vi var en vennegjeng på 5 personer som hadde bestilt bord ved vinduet - det fikk vi. Vi ble godt tatt i mot og ble raskt servert «flatbrød» med noen deilige dipper. Vår servitør var en herlig jente som kommer fra Nepal. Hun parerte de fleste spørsmål og er gull verdt! Maten og servicen er det ingen ting å utsette på! Verdt et besøk hvis du liker indisk mat!

Takk, Gundela-Himalaya

Hei,
Tusan takk for gode ord. Det betyr mye for oss.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, store porsjoner og hyggelig betjening anbefales på det sterkeste. Virkelig verdt å besøke hvis du vil prøve eller har lyst på indisk mat.

Takk, AreAks
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

God mat, fin atmosfære og hyggelig betjening. Maten var god, ikke den mest kulinariske opplevelsen, men god smak og rikelig med mat. Kommer gjerne igjen.

Takk, margunnl2015

Reisende som så på India Gate Bergen, så også på

Har du vært i India Gate Bergen? Del dine erfaringer!