“Litt skuffet ”

Vurdert som nr. 86 av 474 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Lunsj, Middag
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Hadde reservert bord for 4 personer , og gledet oss til tre retters bursdagsmiddag. Bordet var fint , lokalet like så og hyggelig betjening . Forretten , pastinakksuppe ble servert altfor kald , og tildels smakløs . Brødet som ble servert til var tørt og kjedelig . Hovedretten entrecôte av okse , smakte helt ok , men heller ikke mer . Altfor lite grønnsaker i forhold til kjøttstykke . Det eneste som
smakte fortreffelig og var minneverdig denne kvelden var creme bruleeten til dessert . Den var virkelig god . Dette ble ikke etter forventningene dessverre . Kommer ikke tilbake

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Kari Å

Anmeldt 20. november 2018

Restauranten ligger i forbindelse med Neptun hotell midt i sentrum. Maten ar meget god, og betjeningen kjempe hyggelige. Kan anbefales på det varmeste

Takk, 613kjetila
Anmeldt 18. november 2018

Alltid når vi er i Bergen, må vi spise middag på Pascal.
Det er et rolig, hyggelig sted, med god atmosfære. Vi bestiller mat, og må vente en stund mens den tilberedes. Vi spiste torsk, og indrefilet av okse. Alt var helt perfekt! Når middagen er fortært, kan vi sitte i fred og ro, og fortære maten før neste bestilling. Aldri noe mas om å få ryddet av bordet, og få oss ut. Virkelig et anbefalelsesverdig sted!

Takk, Grethe L
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

På slutten av 90-tallet pleide jeg å spise Club-sandwich her og føle meg sofistikert i en alder av 20....nå er interiøret forandret men maten fortsatt kjempe. En høflig servitrise innrømmet at hun var ny og hadde null peiling på vin, men klarte å gi oss tips vis sine mer erfarne kollegaer. Burgeren var god men menyen litt liten. Men det er jo ikke den vi skal spise. Kommer gjerne igjen.

Takk, Gust S
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Meget god middag og det som ble bestilt kom helt perfekt. Utrolig god mat og veldig hyggelig betjening. Resturant som kan anbefales. Flott beliggenhet.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Anders B

Reisende som så på Pascal Mat & Vin, så også på

Har du vært i Pascal Mat & Vin? Del dine erfaringer!