“God mat”

Vurdert som nr. 96 av 476 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Lunsj, Middag
Middagsalternativer: Lunsj, Middag
Anmeldt 2. juni 2019 via mobile enheter

Var her alene en søndag kveld. God service og god mat. Biff tartar til forett og perfekt kalv til hovedrett hyggelig betjening i et koselig lokale

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Hilde Karin S

Anmeldt 5. mars 2019 via mobile enheter

DETTE var virkelig godt! Og så fint at det er restauranten på hotellet jeg bor på :-)

Creme Brule til dessert. Min favorittdessert over alle desserter. Jeg vet den skal serveres lun/kald, men jeg liker den helst litt småvarm :-) Denne var litt kald. Men altså den var kjempegod på smak ❤️

Når man ser seg rundt er det ryddig og pent. Koselig atmosfære, litt bråkete, men sånn er det med populære spisesteder.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Hege B
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Hadde reservert bord for 4 personer , og gledet oss til tre retters bursdagsmiddag. Bordet var fint , lokalet like så og hyggelig betjening . Forretten , pastinakksuppe ble servert altfor kald , og tildels smakløs . Brødet som ble servert til var tørt og kjedelig . Hovedretten entrecôte av okse , smakte helt ok , men heller ikke mer . Altfor lite grønnsaker i forhold til kjøttstykke . Det eneste som
smakte fortreffelig og var minneverdig denne kvelden var creme bruleeten til dessert . Den var virkelig god . Dette ble ikke etter forventningene dessverre . Kommer ikke tilbake

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 54kari_
Anmeldt 20. november 2018

Restauranten ligger i forbindelse med Neptun hotell midt i sentrum. Maten ar meget god, og betjeningen kjempe hyggelige. Kan anbefales på det varmeste

Takk, 613kjetila
Anmeldt 18. november 2018

Alltid når vi er i Bergen, må vi spise middag på Pascal.
Det er et rolig, hyggelig sted, med god atmosfære. Vi bestiller mat, og må vente en stund mens den tilberedes. Vi spiste torsk, og indrefilet av okse. Alt var helt perfekt! Når middagen er fortært, kan vi sitte i fred og ro, og fortære maten før neste bestilling. Aldri noe mas om å få ryddet av bordet, og få oss ut. Virkelig et anbefalelsesverdig sted!

Takk, grelo2

Reisende som så på Pascal Mat & Vin, så også på

Har du vært i Pascal Mat & Vin? Del dine erfaringer!