“Tregt, uryddig og feil bestilling”
Anmeldelse av McDonald's

McDonald's
Vurdert som nr. 35 av 40 Smått og godt i Bergen
Kjøkken: Hurtigmat
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 7. juni 2019 via mobile enheter

Bar preg av å være underbemannet, tok lang tid å behandle selv en liten kø med kunder. Rotete lokale og manglende hygiene på de som jobbet bak disken. Skylte så vidt hendene når de gikk fra kassen og inn på kjøkkenet for å lage mat. De klarte også å gi meg feil ift. Bestilling slik at jeg måtte tilbake å vente en ny runde i kø for å få rettet opp feilen.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, eyvindp2017

Anmeldt 3. april 2019 via mobile enheter

Ventet 15 minutter på maten. Var nesten ingen i lokalet heller.

Er i tillegg lite fornøyd med nattmenyen. Savner bare en plain hamburger OG chillicheese

Dato for besøk: april 2019
Takk, Line Marie W
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Litt enklere meny på kvelden. Til gjengjeld ble det raskt servert. Litt ymse klientell på nattestid.

Takk, helt1
Anmeldt 10. mai 2017

Maten er vel stort sett den samme uansett hvilken McDonalds du drar på og denne er helt på snittet. Det som utmerker seg er at det er en skitten og generelt veldig utrivelig stemning i hele lokalet. Burde nok vurdere å oppgradere kraftig...

Dato for besøk: november 2016
Takk, VidarTB
Anmeldt 31. mars 2017

Skulle bestille meg en hamburger kun med salat, (plain hamburger) fikk beskjed at det kunne de ikke gjøre av hygieniske grunner, latterlig. Prøvde å argumentere om at dette var aldri et problem i andre MCDonalds uten hell.
Kommer aldri til å sette min fot innforbi deres dører igjen
Anbefales ikke

Dato for besøk: mai 2016
2  Takk, annmerethengand

Reisende som så på McDonald's, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i McDonald's? Del dine erfaringer!