“Sjukt.”

Kjøkken: Hurtigmat
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. juli 2020

Etter en kveld ut på byen drita kom vi for å kjøpe mat og en ansatt skulle fylle på dopapir på jentedoen og når jeg da skulle på do prøvde han ansatte å kysse meg! Helt forferdelig!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 788migled

Anmeldt 21. juni 2020

På varme dager, så vil folk ha is. Bestiller is fra automaten, og står i kø for å få den utlevert. De ansatte som står å utleverer har ikke kontroll. litt over 20 minutter å vent, men enn ser at is og brus står i hopetall på benken bak klart til servering. Isen var nesten smeltet når jeg fikk den. Talentløs styring/kontroll

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Thor J
Anmeldt 15. mars 2020

Hvorfor nesten alle bildene av McDonald`s på Torgallmenningen viser kjedens filial i Bryggesporen er rart.

På Torgallmenningen er lokalene under oppussing nå. Og det var på tide.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, helt1
Anmeldt 25. september 2019

Du får bestillingen fort, flinke ansatte og smilende ansatte og god mat har ikke noe negative å si om den. Var en del folk der, ligger veldig sentralt

Dato for besøk: august 2019
Takk, hilde999
Anmeldt 6. juli 2019

Innom med 2 av mine barn for rask burger og iskrem.
Rask behandling i kasse, og relativt rask utlevering av mat.

Mat og drikke som man forventer. Renhold ok, og man fikk valuta for pengene.
Anbefales

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Terje A

Reisende som så på McDonald's, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i McDonald's? Del dine erfaringer!