Anmeldt 30. oktober 2018

Lunt og godt hotell plassert i sentrum.Ok frokost, men personalet ved frokosten var ikke flink til å fylle på før det var tomt, brød og rundstykker tar en stund før det er ferdig stekt.Stille og rolig strøk i sentrum av Bergen

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Resort48140364605
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Billig og sentralt hotell med hyggelig betjening og fine rom. Var veldig god svane seng, eneste som trekker ned var dårlig dusj (ekstremt høg støy og dårlig dusjhode), og at det kunne vært et lite kjøleskap på rommet men siden vi kun var der 1 natt gikk det fint. Frokost varte 0700-1000 på søndag som hadde vært foretrukket til 11. Bra hotell for pengene

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, 780andersr
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Bodd her i tre netter. Rimelig alternativ, men husk at parkering er dyrt i Bergen! Hotellet har noen plasser man kan leie til drøyt 100kr/døgn. Vi valgte likevel parkeringshus (overvåket).
Kort vei til alt! Gode senger, superior-rommet var helt greit. Ingen støy fra gaten.
Frokosten var stress!! Vet ikke hvorfor det var kun en person som servet frokostsalen, men hun løp som en strikk, rakk ikke å tørke av bordene, og frokostsalen var veldig trang, så hun kom jo nesten ikke frem, stakkar. Jeg håper virkelig ikke ledelsen på hotellet tenker at hun var «tilstrekkelig bemanning» på helg? Å se et enslig menneske jobbe så hardt i et overfylt lokale hvor man knapt kom frem mellom bordene, ødela frokostopplevelsen min, må jeg tilstå.
Maten helt grei. Savnet glutenfritt brød.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Marianne K
Anmeldt 3. april 2018

Vi hadde et veldig fint rom, romslig, rent og delikat innredet. Frokosten var veldig bra, mye variert i buffeten. Litt trist frokostsal. Jeg skulle ta en pils om kvelden, men da måtte jeg sitte i frokostsalen og det var en trist opplevelse, Ikke minibar på rommet.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Bernt L
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Overnattet her alene en natt. Greit og rent rom. Ingen utsikt, men heller ikke noe særlig bråk fra gatene utenfor selv om hotellet ligger midt i sentrum. Frokosten var litt nedtur med lite utvalg av pålegg etc.

Dato for oppholdet: april 2017
Reisetype: Reiste alene