Expedia.comUSD 98
Vio.comUSD 83
EtripUSD 83
Orbitz.comUSD 98
Anmeldt 8. desember 2018

På Best Western Hordaheimen møter du et personal som alltid behandler deg godt. Selv om du finner hotell med høyere standard har du alt du behøver. Design og innvendig miljø bærer preg av 80 eller 90 tallet. Men det er gjennomgående fint ivaretatt, rent og pent. For oss som verdsetter denne tidsreisen tilbake er dette hyggelig. Frokostområdet er hyggelig og utvalget rikelig. Det er godt isolert og lite støy fra utsiden. En spasasertur på fem minutt og du befinner deg midt i sentrum. I forhold til pris får du mye for pengene.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Dreamer18546817303
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Vi var tre generasjoner på tur i et tremannsrom. Flott rom med ei ekstraseng. Moderne i farger og interiør. Noe trafikkstøy og raling fra gatenivå. Vi var her i ei helg. Pent bad, men dumt med frosta glass/plast skyvedør....blir litt lite privat, og lyset på badet lyser opp rommet. God frokost. Meget sentralt til en fin pris. Anbefales. Veldig fornøyd alle tre.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, etnebu
Anmeldt 30. oktober 2018

Lunt og godt hotell plassert i sentrum.Ok frokost, men personalet ved frokosten var ikke flink til å fylle på før det var tomt, brød og rundstykker tar en stund før det er ferdig stekt.Stille og rolig strøk i sentrum av Bergen

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Resort48140364605
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Billig og sentralt hotell med hyggelig betjening og fine rom. Var veldig god svane seng, eneste som trekker ned var dårlig dusj (ekstremt høg støy og dårlig dusjhode), og at det kunne vært et lite kjøleskap på rommet men siden vi kun var der 1 natt gikk det fint. Frokost varte 0700-1000 på søndag som hadde vært foretrukket til 11. Bra hotell for pengene

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, 780andersr
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Bodd her i tre netter. Rimelig alternativ, men husk at parkering er dyrt i Bergen! Hotellet har noen plasser man kan leie til drøyt 100kr/døgn. Vi valgte likevel parkeringshus (overvåket).
Kort vei til alt! Gode senger, superior-rommet var helt greit. Ingen støy fra gaten.
Frokosten var stress!! Vet ikke hvorfor det var kun en person som servet frokostsalen, men hun løp som en strikk, rakk ikke å tørke av bordene, og frokostsalen var veldig trang, så hun kom jo nesten ikke frem, stakkar. Jeg håper virkelig ikke ledelsen på hotellet tenker at hun var «tilstrekkelig bemanning» på helg? Å se et enslig menneske jobbe så hardt i et overfylt lokale hvor man knapt kom frem mellom bordene, ødela frokostopplevelsen min, må jeg tilstå.
Maten helt grei. Savnet glutenfritt brød.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Marianne K