Anmeldt 13. august 2018

Veldig god frokost, vennlig betjening og sentralt plassering. Det er lett å komme til Bryggen, fisketorget og museer.Bybanen og jernbanestasjonen ligger ikke langt unna. Stort baderom og komfortabelt rom.

• Opphold: august 2018, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 0205Anonymt
Marianne K, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2018

Hei,

Tusen takk for en fin og hyggelig omtale, det setter vi pris på :)
Kjekt å lese at frokosten var god, rommet bra og at du fikk god service fra vårt team.
Ønsker deg en fantastisk helg, og hjertelig velkommen tilbake.

Varme hilsener fra Team Bergen City

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Slitt lite rom. Mørkt og trist nesten som en bunker. Dyrt. Forventer vesentlig mer i Norge 2018. Rotete innsjekkig, dårlig skilting. Lite parkeringsplasser. Ligger sentralt og trenger derfor ikke bruke penger på å modernisere kan det se ut til.

Opphold: august 2018, reiste som et par
Takk, Trond A
Irene J, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2018

Kjære Trond A, Tusen takk for din tilbakemelding. Det var leit å høre at oppholdet ikke ble som forventet .
I løpet av de neste 2 årene, skal samtlige av våre rom være oppusset.
Ha en fin dag! Med vennlig hilsen, Team Scandic Bergen City

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Når du ser bygget, tenker du «håper det er finere inni enn utenpå».
Når du kommer inn i resepsjonen og det lukter parkeringskjeller og med et skikkelig stusselig resepsjonsområde/foaje, skjønner du raskt at dette ikke kommer til å bli et minneberdig opphold.
Rommet er greit, og hotellet ligger nærme sentrum.

Opphold: august 2018, reiste som et par
Takk, Kjell V

Tusen takk for din tilbakemelding og rating. I løpet av de neste 2 årene, skal alle rom være nyoppussede og freshe. Vi er, per idag, ferdige med 80 rom, og vil fortsette fra og med høsten av. Kjekt å høre at at beliggenheten var ok. Ha en nydelig dag og velkommen tilbake! Varme hilsener fra alle oss i Team Scandic Bergen City

Anmeldt 5. august 2018

Hotellet reklamere med parkerings muligheter, ja hvis du er villig til å gå 10-12 minutter til hotellet fra Grieg parkeringshus. Jeg har aldri vært i Bergen før men heldigvis (eller uheldigvis) ble det 1 plass ledig i nærmeste P kjeller akkurat da jeg skulle kjøre til Grieg P hus. Uheldigvis er det den trangeste, mest illeluktende P kjeller jeg noen gang har vært i og den eneste plassen som var ledig var forbeholdt biler for lading. Jeg tok bota i stedenfor å gåmeg vill på en fredagskveld i Bergen.
Hotellet da, jeg var tildelt rom en en utslitt avdeling av hotellet, et rom med snus rester i dusjen, skitne fliser, støv flere steder og bar tydelig preg av dette rommet er godt brukt. Plusser på med spy i gangen som fikk ligge i flere timer, en frokost rydevakt som mister et fylt melkeglass i gulvet slik at det spruter over meg uten så mye som en unnskyldning. Prøvde å se litt TV før jeg skulle legge meg men helt umulig med elendig TV signal på alle kanaler. Rom 419 og Scandic Bergen City, NEVER AGAIN!

Romtips: Book another hotel
Opphold: august 2018, reiste alene
Takk, Andy J
Marianne B K, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Hei,

Det er veldig dumt hvis det står at vi har egen parkering, det må vi få tatt bort siden vi dessverre ikke har det.
I tillegg til de to i gaten ved hotellet og Griegpark, er også Klostergarasjen i nærheten til hotellet.
Beklager så mye at badet ikke var skikkelig rengjort, det er helt klart at det absolutt ikke skal ligge snusrester i dusjen, være skitne fliser eller ligge oppkast i gangen.. Skal gi beskjed til rengjøringsavdelingen at det rommet trenger en nedvask, og teknisk må få sett på hvorfor det er dårlig tvsignal! Det er flott at du gir oss tilbakemelding på det, så vi får ordnet det. Det var leit å høre at fikk melk over deg, det var veldig uheldig og eg beklager på vegne av våre servitører.
Dersom du skulle noen gang komme borti lignende situasjoner igjen, anbefaler eg deg å ta konakt med resepsjonen, så de får byttet rom på deg og stengt det gjeldende rommet til det er blitt ordnet.

Ønsker deg en fin kveld videre :) Mvh Team Bergen City

Anmeldt 30. juli 2018

• Opphold: juli 2018, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Marianne B K, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2018