Vio.com
ScandicHotels.comUSD 110
EtripUSD 137
Anmeldt 16. november 2018

Hyggelig og høflig annsatt ved innsjekk (ved utsjekk var resepsjonisten mest opptatt av å snakke med en kollega). Fikk rom i bygningen på den andre siden av gaten (må da også over en (sterkt) trafikkert gate for frokost, ikke fotgjengerfelt ..var der paraplyer til utlån??). Mystisk lukt i store deler av bygningen. Heisen er treg og slitt. Lysindikator for 6. etg er defekt. Ville ikke turt ta denne heisen om var fare for heismontørstreik...rom 618 er gammelmodig. Dårlig/manglende ventilasjon. Kun en liten takventil på badet. Det som en gang kan ha vært en minibar er nå et tomt skap med tilnærmet romtemperatur. Stikkontakter flere meter fra seng og nattbord. Rystelser og smell når dører på naborom lukkes..

Takk, Lars162
MarianneBK1, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Hei Lars,
Tusen takk for din tilbakemelding! Det var leit å høre om din romopplevelse hos oss. Det skal så klart bli tatt en gjennomgang av korridorer for lysindikator. Heisen vil også gjenommgåes av heismontør. Vi pusser opp rommene våre og har begynt med rommene i bygget du bodde i. Teknisk skal se på ventilasjonen i rommene våre, noe som også skal fornyes ved oppussing. Det er forgjengerfelt, bare du går littegranne til venstre (ca 10-15 meter). Det stopper bilene ganske så fort når noen skal over. Resepsjonen vil bli gjort oppmerksomme på at man ikke skal være opptatt emd kollega når man har gjester foran seg, det er en selvfølge.
Ha en fin uke og velkommen tilbake! Varme hilsener fra alle oss i Team Scandic Bergen City

Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Ankom Bergen og dette miserable hotellet sent torsdag kveld. Ble tildelt et rom i bygget ved siden av hovedbygget og herregud for et forferdelig rom vi fikk. Teppe fra 1970 tallet som antageligvis aldri har vært rengjort. Slitt og skittent var inntrykket av hele rommet. Fikk faktisk et nytt rom i hovedbygget etter mye om og men, av en fyr i resepsjonen som prøvde å lure oss med å si at alle rom hadde teppe på gulvet helt til en kollega påpekte at det ikke stemte. Han gjorde også et poeng ut av at vi hadde booket gjennom Hotels.com. Kan ikke skjønne hva det har med saken å gjøre. Det nye rommet var mye bedre, men elendig vasket. Det var så mye hår på badgulvet at jeg måtte vaske før vi kunne ta det i bruk. Aldri mer Scandic på oss.

Takk, MariaH1706
MarianneBK1, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei Maria,
Tusen takk for din tilbakemelding! Det var veldig leit å lese om dere opplevelse hos oss. Det vil selvsagt bli bragt videre, slik at vi kan bli mye bedre enn dette. Husøkonom er blitt informert om tilstanden til rommene med hensyn til rengjøring. Jeg vil ta opp med teamet mitt vedrørende opptreden i resepsjonen. Dette var beklagelig. Slik skal det ikke være. Alle våre rom skal nå pusses opp. Det er en 2 års plan for dette, hvor 100 rom er ferdige per dags dato. Håper å se dere igjen, slik at vi kan få gi dere en bedre opplevelse! Varme hilsener fra alle oss i Team Scandic Bergen City

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Overnattet på scandic Bergen city i forbindelse med show og helg i byen . Helt Ok rom , litt lite lys på rommet . Gode senger . Kjøleskap som ikke fungerte . Resepsjonsområde er ganske stilig og oppusset . Frokostsalen var fin også med deilig frokost og godt utvalg. Litt blandet men kan absolutt overnatte her igjen for en kveld / helg i byen. Veldig fin avstand i forhold til teater, Ole bull osv om man skal på show.

2  Takk, 668hannev
MarianneBK1, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei Hanne,
Takk for din tilbakemelding.
Så bra at du likte rommet, frokosten og lobbyen! :)
På rommene har vi minibarer som en kan bruke til oppbevaring, dessverre er ikke de like kjølige som et kjøleskap. Vi har kjøleskap i resepsjonen dersom du ønsker å oppbevare noe kaldt, til en annen gang :)
Ønsker deg en nydelig fin uke og hjertelig velkommen tilbake.
Varme hilsener fra Team Bergen City

Anmeldt 29. oktober 2018

Slitent, forvirrende og lytt--Dette hotellet er delt opp i tre kvartaler (så langt jeg fikk med meg), og to av byggene er i hvert fall lett å ikke finne frem i. I det ene bygget fant jeg ikke engang trappen og endte med å ta heis for å komme meg opp en etasje..I bygget jeg bodde var det ganske gammelt, type ganske definert lukt av gammelt teppe i gangen. De drev jo riktignok og pusset opp en etasje, men det hjalp ikke meg noe særlig.Det var ikke noe imponerende utvalg av tv-kanaler for når man ønsker å slappe av med litt tv, og det var en relativt dårlig løsning (der bl.a. bitraten åpenbart er for lav for noen kanaler, så hvis det er det minste bevegelse i bildet så begynner det å hakke, pixelere eller bare fryse helt, inkludert lyden).Det var null varme på gulvet på badet (dvs ingen varme på badet i heletatt), så det var jo ett veldig kaldt gulv (vi hadde ett vått håndkle liggende på gulvet i over ett døgn uten at det ga noen hint om at det kom til å tørke). I tillegg var det ikke noe gulv-håndkle som man gjerne har på hoteller (hvis man skulle hatt det noen steder ville det jo vært på dette iskalde gulvet!). Dusjkabinettet manglet gummilister som jeg antar var der originalt, så når man dusjet sprutet det vann ut mellom døra og resten av kabinettet - på begge sider. Dette var jo rett foran toalettet (med løst dolåkket), så der var man nødt til å legge ett håndkle som da aldri tørket, men i det minste fanget opp litt vann.Pluss for at det var strykejern, minus for at stikkkontakten ikke satt fast i veggen utover å bli holdt fast av ledningene...Og ikke minst, det var såpass lytt at kona trodde noen, uh, var ekteskapelige, på naborommet men det var jo bare noen tre etasjer lenger ned som hamret litt (oppussingen). Tror jeg i hvert fall det var :DBra beliggenhet, men kommer aldri til å bo der igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, TorgeirHansen
MarianneBK1, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Hei Torgeir,
Tusen takk for din tilbakemelding! Det var veldig leit å høre om deres hotel opplevelse hos oss. Teknisk og husøkonom er blitt opplyst om de feil og mangler rommet dere bodde på har. Det skal være varmekabler på alle våre bad. Her må vi se på hva som gjør at deres badegulv var iskaldt. Teknisk vil også få sjekket og ordnet med TV kanalene og TV (bitraene)på de rom som vil trenge dette. Sleve badet vil bli gjennomgått, samt stikk kontakt for strykejernet. Innen 1 år, skal alle rommene i denne bygningen som dere bodde i, være ferdig oppusset. Da vil disse rommene være tipp topp på alle måter. Vi håper å se dere igjen, slik at vi kan få rettet på inntrykket dere hadde av oss.
Ha en strålende vinter og velkommen igjen til nyoppussede rom!
Varme hilsener fra alle oss i Team Scandic Bergen City

Anmeldt 29. oktober 2018