Agoda.com
HurbUSD 165
Anmeldt 29. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
MarianneBK1, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Tidligere var dette et utmerket hotel med nydelig frokost der mye var økologisk. Nå vaþ frokosten grei.Både håndkle og dynetrekk var hullete.Varmekablene på badet var skrudd av så det tok et døgn før vi fikk dusjet.Det var iskaldt!

Takk, 661sisseld
MarianneBK1, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Hei Sissel,
Tusen takk for din tilbakemelding! Det var leit å høre om deres opplevelse hos oss. Selvfølgelig skal det være varmt på badegulvet i disse kalde vinterstider. Husøkonom og teknisk vil gå igjennom rutiner her, slik at man ikke trenger å bruke lang tid før man får dusjet. Husøkonom vil også se på håndklær og dynetrekk. Dette skal ikke være hullete. Frokosten jobbes det hele tiden med. All tilbakemelding her blir videreformidlet til vårt kjøkken.

Hotellet vårt er igang med oppussing. dette vil vi fortsette med til alle rom som trenger dette, samt fellesområder, er ferdige.

Ha en riktig god vinter og velkommen tilbake!

Anmeldt 9. desember 2018

Dette hotellet ligger veldig godt plassert i Bergen.
Rommene var store og fine, alt var rent og pent.
Frokosten var bra og hadde godt utvalg.
God service ved inn og utsjekk.
Synes prisen også var helt innenfor.

Takk, WFrode
MarianneBK1, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Hei Frode,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og rating :) Det setter vi stor pris på å høre.

Ha en strålende uke og velkommen tilbake!

Anmeldt 3. desember 2018

Bufféten var rimelig kjedelig og døll, og det gikk tomt for ribbe litt for kjapt denne lørdagskvelden, så det eneste som trakk opp var at jeg noe overraskende fikk besøk fra en hyggelig tjommi da det fra matfatet kravlet ut en meget aktiv kamerat (aka skrukketroll), den var spinnvill, hev seg opp på fingeren og virket ruset på noe av aspargesen jeg hadde slengt innimellom alt det andre på fatet som sunnhetsalibi. Derfor får denne opplevelsen tre istedenfor fire skivetreff

Takk, Øyvind B
MarianneBK1, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Kjære Øyvind,

Tusen takk for din tilbakemelding! Det var leit å høre om din opplevelse ved middagen hos oss. Sjeldent vi får dårlig tilbakemelding på maten vår. Denne er videreformidlet til vår kjøkkensjef og vår restaurantsjef for gjennom gang.

Ha en fin Vinter og velkommen tilbake!

Anmeldt 29. november 2018

Det var hyggelig personalet og hyggelig opphold. Frokosten var tip topp. Lokasjon av hotellet var både sentralt og stille plass. Jeg ville anbefalt til alle for både business og ferie opphold. Takk skal.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ZiyaE
MarianneBK1, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Kjære ZiyaE,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og rating :) Så utrolig kjekt å høre at du hadde et flott opphold hos oss. Vi lover å fortsette med å være hyggelige og ha tipp topp frokost :) Ha en strålende torsdag og velkommen tilbake! Varme hilsener fra alle oss i Team Scandic Bergen City