Anmeldt 8. september 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
lishje001, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Anmeldt 2. september 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
lishje001, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2019

Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Bodde her noen dager i forbindelse med jobb. Når jeg kom til hotellet, så ante jeg ikke resepsjonen var på en side og hotellrom på en annen side. Rommet var stort men badet var lite. Fant fort ut at det blir vann over nesten hele gulvet når man dusjer. Pluss at det dusjforhenget hang litt løst. Det ene vinduet var ikke lett å lukke helt igjen og de måtte være igjen siden det er bråk fra bilene.
Frokosten var bra! Godt utvalg med pålegg og brød + eggerøre og sprø bacon! God start på dagen å spise her!
Både inn- og utsjekk gikk greit. Hyggelige resepsjonister!

Takk, Jenetur

Hei
Tusen takk for detaljert og hyggelig tilbakemelding. Jeg vil selvfølgelig ta videre utfordringene på badet gjelder, noe jeg beklager. Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Scandic Bergen City

Anmeldt 27. august 2019 via mobile enheter

Det tok tid å sjekke inn, rommet i 4 etg i en av sidebygningene var slitent, men rent og greit for en natt.
Hotellet ligger sentralt med gangavstand til det meste. Baren var hyggelig. Frokosten var nok litt preget av "ekstremturisme" - ingen varmrett og mer minimalistisk enn man forventer på Scandic.
Kanskje feil årstid for forretningsreisende?

Takk, Roy50srg

Hei Roy.

Tusen takk for din tilbakemelding. Den er med på å sette fokus på ting vi kan gjøre bedre. Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Scandic Bergen Cty.

Anmeldt 14. august 2019

Svært misfornøyd med heisfasiliteter til 6 etasje. Når heisen endelig kom var den stort sett full. Defekt kjøleskap og dårlig dusjløsning. Bra frokost, hyggelig betjening, bra renhold og bra beliggenhet

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, gomykle
lishje001, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2019

Hei.

Tusen takk for din tilbakemelding. Det gjelper oss til å bli bedre. Velkommen tilbake. Hilsen Scandic Bergen City.