Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Helt ok hotell. Rommene er litt slitent. Hotellet ligger sentralt til og prisen er ok. Servicen er litt for dårlig til at jeg skal bo der igjen. Frokosten er helt ok. Det er mange andre hoteller i Bergen jeg heller ville prøvd.

Takk, 890erikm
lishje001, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Hei

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi vil helt klart bruke den for å bli bedre. Hilsen Scandic Bergen City

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Dårlig service i resepsjon, skittent rom og bad med hår og div på gulvet.Hyggelige servitører i restauranten men alt for lite folk som ikke kunne servere drikke til maten. Middagen var helt gjennomsnittlig.

Takk, mereteolufsenb

Hei Merete
Tusen takk for din tilbakemelding.Den vil bli brukt til å gjøre oss bedre. Hilsen Scandic Bergen City

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Rommet hadde et gammelt bad med mugglukt og fuktskader. Det var ingen varme på badet og ventilasjonen var dårlig. Dusjen var i døråpningen med forheng inn mot vask og toalett, så du måtte gå gjennom en våt dusjsone for å komme til toalettet eller vasken etter en dusj.
Rommet ellers var nytt og fint, men totalopplevelsen var begredelig. Hadde til og med forventet bedre på et hostel.

Takk, Mari E

Hei Mari

Tusen takk for tilbakemelding. Den vil vi bruke til å forbedre oss.
Vennlig hilsen Scandic Bergen City

Anmeldt 4 uker siden

Rom og bad med bra størrelse. Deilig med et par lette lenestoler og et lite bord. Stor TV-skjerm. Rommet har det man trenger, men er helt uten ekstra stæsj. Litt slitt i kantene, trenger litt oppussing, Sjenerende viftestøy fra bakgården, av og på, men veldig tydelig selv med vinduet lukket. God frokost med en stor og variert buffet veier opp for totalinntrykket.

Takk, Tor W

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Velkommen tlbake. Vennlig hilsen Scandic Bergen City

Anmeldt 13. september 2019

Hotellet har overnattinger i tre ulike bygninger. Jeg fikk et romslig hjørnerom, men både rommet og gangene bar preg av slitasje. Heisen var liten, og hadde behov for en fornyelse. Valgte derfor trappene, selv om rommet lå t 7. etg. Som vanlig bra frokost, og fellesarealene ved resepsjonen var romslige og renovert.

Takk, Reiseglad_60-modell
lishje001, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Hei.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi vil bruke den til å forbedre oss. Hilsen Scandic Bergen City