Priceline
HurbUSD 168
Anmeldt 10. mars 2020

Dato for oppholdet: mars 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
lishje001, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2020

Anmeldt 3. mars 2020

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
lishje001, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2020

Anmeldt 3. mars 2020

Dato for oppholdet: februar 2020

Anmeldt 3. februar 2020

Dato for oppholdet: januar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
lishje001, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Anmeldt 12. januar 2020

Dato for oppholdet: januar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
lishje001, Front Office Manager på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2020