Gratis avbestilling frem til 03.10.21
Destinia.com
Trip.comUSD 179
Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 7. juli 2020

Fin beliggenhet kun 5 min å gå til Torvalmenningen, og samtidig stille og rolig strøk. Enda viktigere er den Vennlige og serviceinnstilte betjeningen, og det hele ble toppet med et stort, fint rom.
I sum et meget bra hotell

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, arildo
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Hei
Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Dette setter vi pris på.
Vennlig hilsen Scandic Bergen City

Anmeldt 6. juli 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 5. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 4. juli 2020

Veldig god service. God kommunikasjon i forkant. Koselig og romslig resepsjon, dog små heiser. Løsningsorientert restaurant med god service. Tidenes mest hyggelige restaurantsjef. Veldig barnevennlig.

Takk, 335monikag

Hei
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.
Vennlig Hilsen Scandic Bergen City