Booking.comUSD 134
FindHotelUSD 134
eDreamsUSD 134
Trip.comUSD 180
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Sentralt hotell med god service. Hyggelig og hjelpsom betjening. Frokosten var variert og god, - den beste vi har fått servert i covid tider. Stort rom til en fornuftig pris. Kommer til å bo her igjen.

3  Takk, Sivkarinr
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding. Kjekt å høre at dere var fornøyd med frokosten.
Velkommen igjen!

Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 7. juli 2020

Fin beliggenhet kun 5 min å gå til Torvalmenningen, og samtidig stille og rolig strøk. Enda viktigere er den Vennlige og serviceinnstilte betjeningen, og det hele ble toppet med et stort, fint rom.
I sum et meget bra hotell

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, arildo
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Hei
Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Dette setter vi pris på.
Vennlig hilsen Scandic Bergen City

Anmeldt 6. juli 2020