Gratis avbestilling frem til 03.10.21
FindHotelUSD 142
Trip.comUSD 179
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Rom i 6.etg i bygget overfor resepsjonen:
- Det luktet surt og innestengt både i heisen og på rommet- om du har astma, er det ikke et rom for deg.
- Temperaturen på rommet lå på rundt 25 grader, selv med åpent vindu.
- minikjøleskap i ustand.
- plastkopper på badet var sprukne
- Stikkontakten ved pulten må man være forsiktig med så man ikke drar den ut av veggen sammen med støpselet.
- oversvømmelse på badet etter en dusj
- møbler fra 80tallet- ikke i samsvar med bildene

Og det verste av alt, samme pris som for nye eller renoverte rom.

Heldigvis fikk vi tilbud om å flytte til et renovert rom etter ett døgn (3.etg, samme bygg). På det nye rommet fikk vi en mye bedre hotellopplevelse med serviceinnstilt betjening, god frokost og uten allergi-og astmaanfall.

Om Scandic Bergen city velger å plassere gjestene sine i rommene som ikke er blitt renovert, bør de tilby lavere pris eller en annen form for kompensasjon. I tillegg bør de informere om at rommene ikke er allergivennlige. Jeg fikk se rommet til et vennepar i hovedbygget. Det var fint og nytt. Synes det er helt feil å betale en og samme pris for alle rom når det er så ulik standard på de.

Takk, 201magdalena92
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Hei. Takk for din tilbakemelding. Uten den vil vi ikke klart å bli bedre. Hilsen Scandic Bergen City.

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Sentralt hotell med god service. Hyggelig og hjelpsom betjening. Frokosten var variert og god, - den beste vi har fått servert i covid tider. Stort rom til en fornuftig pris. Kommer til å bo her igjen.

3  Takk, Sivkarinr
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding. Kjekt å høre at dere var fornøyd med frokosten.
Velkommen igjen!

Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 7. juli 2020

Fin beliggenhet kun 5 min å gå til Torvalmenningen, og samtidig stille og rolig strøk. Enda viktigere er den Vennlige og serviceinnstilte betjeningen, og det hele ble toppet med et stort, fint rom.
I sum et meget bra hotell

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, arildo
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Hei
Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Dette setter vi pris på.
Vennlig hilsen Scandic Bergen City

Anmeldt 6. juli 2020