Trip.com
ScandicHotels.comUSD 134
FindHotelUSD 134
Anmeldt 20. juli 2020

Veldig fint og ordentlig hotell som ligger sentrumsnært. Fikk stort rom med elektriske senger som var tilrettelagt for rullestol. Godt utvalg av frokost, veldig godt fri-for mat tilbud med både brød,knekkebrød og søtsaker. Litt travelt til personalet i resepsjonen slik at ting tok litt tid, men det er ikke deres feil da personalet var veldig flinke og dyktige til jobben sin. Vi kommer gladelig tilbake!

Takk, idamarie95
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det motiverer. Velkommen tilbake. Hilsen Scandic Bergen City.

Anmeldt 19. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 19. juli 2020

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble flyttet over til et annet, dårligere hotell et stykke unna, sent på kvelden, fordi de var overbooket. Ikke særlig serviceinnstilt i resepsjonen, ble nærmest jaget ut. Kommer ikke til å booke hos de igjen.

Takk, fosboe

Takk for din tilbakemelding. Uten den vil vi ikke klart å bli bedre. Velkommen tilbake til oss, slik at vi kan vise at vi er bedre enn det dere opplevde denne gang. Hilsen Scandic Bergen City

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Rom i 6.etg i bygget overfor resepsjonen:
- Det luktet surt og innestengt både i heisen og på rommet- om du har astma, er det ikke et rom for deg.
- Temperaturen på rommet lå på rundt 25 grader, selv med åpent vindu.
- minikjøleskap i ustand.
- plastkopper på badet var sprukne
- Stikkontakten ved pulten må man være forsiktig med så man ikke drar den ut av veggen sammen med støpselet.
- oversvømmelse på badet etter en dusj
- møbler fra 80tallet- ikke i samsvar med bildene

Og det verste av alt, samme pris som for nye eller renoverte rom.

Heldigvis fikk vi tilbud om å flytte til et renovert rom etter ett døgn (3.etg, samme bygg). På det nye rommet fikk vi en mye bedre hotellopplevelse med serviceinnstilt betjening, god frokost og uten allergi-og astmaanfall.

Om Scandic Bergen city velger å plassere gjestene sine i rommene som ikke er blitt renovert, bør de tilby lavere pris eller en annen form for kompensasjon. I tillegg bør de informere om at rommene ikke er allergivennlige. Jeg fikk se rommet til et vennepar i hovedbygget. Det var fint og nytt. Synes det er helt feil å betale en og samme pris for alle rom når det er så ulik standard på de.

Takk, 201magdalena92

Hei. Takk for din tilbakemelding. Uten den vil vi ikke klart å bli bedre. Hilsen Scandic Bergen City.