Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 134
2025 av 1 186 anmeldelser
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig hotell utsikt over fløybanen. Kort gange til sentrum og kort gange til bryggen. Hyggelig betjening og god frokost. Enkelte pålegg bar dog preg å ha «ligget» siden gårsdagen. Tørr ost osv. Men det gikk fint.

Enkelt å parkere i p-hus rett ved siden av. Noe trangt og veldig dyrt. (220kr PR døgn)

Noe lite utvalg i baren. Kun øl eller vin, men gikk fint for vår del.

1  Takk, 5bj_rnars
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Hei. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Scandic Bergen City.

Anmeldt 20. juli 2020

Veldig fint og ordentlig hotell som ligger sentrumsnært. Fikk stort rom med elektriske senger som var tilrettelagt for rullestol. Godt utvalg av frokost, veldig godt fri-for mat tilbud med både brød,knekkebrød og søtsaker. Litt travelt til personalet i resepsjonen slik at ting tok litt tid, men det er ikke deres feil da personalet var veldig flinke og dyktige til jobben sin. Vi kommer gladelig tilbake!

Takk, idamarie95

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det motiverer. Velkommen tilbake. Hilsen Scandic Bergen City.

Anmeldt 19. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 19. juli 2020

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble flyttet over til et annet, dårligere hotell et stykke unna, sent på kvelden, fordi de var overbooket. Ikke særlig serviceinnstilt i resepsjonen, ble nærmest jaget ut. Kommer ikke til å booke hos de igjen.

Takk, fosboe

Takk for din tilbakemelding. Uten den vil vi ikke klart å bli bedre. Velkommen tilbake til oss, slik at vi kan vise at vi er bedre enn det dere opplevde denne gang. Hilsen Scandic Bergen City