Destinia.com
FindHotel
HurbUSD 154
Anmeldt 27. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 27. juli 2020

Hotellet er fordelt over 3 bygg. Vi bodde i annet bygg bort fra resepsjon og frokost. God frokost og hyggelig betjening! Så ut til at det var gjort en soft renovation på rommet med ny tapet, men maling var slitt, flekker på vegger, hull i vinduskarm, vannet fra dusjen fløt utover hele gulvet, dårlig med lys på bad og gang. Rom 234. Rommet hadde merkelig plassering inne ved møterom og bøttekott. Ved konferanseavdeling etter landgang mellom byggene var det mye rot; tomme pappesker, konferansebord og annet stod stablet i gang. Burde i det minste flyttes bort fra gjestekorridor.

Takk, Eli T
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Takk for detaljert og nyttig tilbakemelding, uten den blir vi ikke bedre,

Anmeldt 22. juli 2020

Veldig god service i resepsjonen, veldig god frokost og svært gode tiltak for å redusere smittespredning ved tilberedning av frokosten og under oppholdet i frokostsalen. Sentralt og lett tilgjengelige parkeringsmuligheter. Gode og renslige rom.

Takk, 543kjellh

Takk for din hyggelige tilbakemelding.
Velkommen igjen :)

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig hotell utsikt over fløybanen. Kort gange til sentrum og kort gange til bryggen. Hyggelig betjening og god frokost. Enkelte pålegg bar dog preg å ha «ligget» siden gårsdagen. Tørr ost osv. Men det gikk fint.

Enkelt å parkere i p-hus rett ved siden av. Noe trangt og veldig dyrt. (220kr PR døgn)

Noe lite utvalg i baren. Kun øl eller vin, men gikk fint for vår del.

1  Takk, 5bj_rnars
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Hei. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Scandic Bergen City.

Anmeldt 20. juli 2020

Veldig fint og ordentlig hotell som ligger sentrumsnært. Fikk stort rom med elektriske senger som var tilrettelagt for rullestol. Godt utvalg av frokost, veldig godt fri-for mat tilbud med både brød,knekkebrød og søtsaker. Litt travelt til personalet i resepsjonen slik at ting tok litt tid, men det er ikke deres feil da personalet var veldig flinke og dyktige til jobben sin. Vi kommer gladelig tilbake!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, idamarie95

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det motiverer. Velkommen tilbake. Hilsen Scandic Bergen City.