Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 136
Trip.comUSD 179
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Ville vel ikke anbefalt dette hotellet på sommeren. Det har ikke aircondition og varme rom. Veldig god service og flott frokost uten ekte bacon, men de hadde kalkunbacon som ikke var godt. Perfekt plassering i byen og ikke langt å gå til Torgallmenningen. Vi koste oss i Bergen.

1  Takk, 417christers
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Hei!
Takk for din hyggelige tilbakemeldingen, uten den blir vi ikke bedre!

Anmeldt 28. juli 2020

Super service i resepsjon.
Altfor mange personer samtidig i frokostsal. Personalet vasket godt, men burde skjenket kaffe og juice ved bordene for å unngå at alle måtte trykke på knapp på automat for drikke. Stor mengde peppermakrell og annet pålegg lå åpent på fat. Bedre å sette frem mindre mengder og heller fylle på fat.

Takk, Ulljenta

Takk for din hyggelige tilbakemelding, uten den blir vi ikke bedre.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 27. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 27. juli 2020

Hotellet er fordelt over 3 bygg. Vi bodde i annet bygg bort fra resepsjon og frokost. God frokost og hyggelig betjening! Så ut til at det var gjort en soft renovation på rommet med ny tapet, men maling var slitt, flekker på vegger, hull i vinduskarm, vannet fra dusjen fløt utover hele gulvet, dårlig med lys på bad og gang. Rom 234. Rommet hadde merkelig plassering inne ved møterom og bøttekott. Ved konferanseavdeling etter landgang mellom byggene var det mye rot; tomme pappesker, konferansebord og annet stod stablet i gang. Burde i det minste flyttes bort fra gjestekorridor.

Takk, Eli T

Takk for detaljert og nyttig tilbakemelding, uten den blir vi ikke bedre,

Anmeldt 22. juli 2020

Veldig god service i resepsjonen, veldig god frokost og svært gode tiltak for å redusere smittespredning ved tilberedning av frokosten og under oppholdet i frokostsalen. Sentralt og lett tilgjengelige parkeringsmuligheter. Gode og renslige rom.

Takk, 543kjellh

Takk for din hyggelige tilbakemelding.
Velkommen igjen :)