Destinia.com
HurbUSD 179
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

En hyggelig familie tur til Bergen
+ hyggelige personale
+ Rent og fint rom med gode senger.
+ wifi som funket veldig bra.
+ mange TV kanaler.
+ god frokostbufe.
+Koslig lobby med sitteplasser og bar.
- dorlig luft på rommet
- bråkete ute i gatene.
- dyr parkering i parkeringshus 220 kr/d
? Ved smittevern mange til frokost samtidig.

Takk, trygvel2018
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Takk for din hyggelige tilbakemelding.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 2. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 29. juli 2020

Hotellet innfridde forventingene. Veldig serviceinnstilt mann i resepsjonen som hjalp med innsjekk. Veldig god frokost.
Bodde i den nyere delen, i samme bygg som resepsjon og frokost, rommet var plettfritt.
Veldig lydtett til rommene, hørte litt fra gangen i små tidsrom hvor det oppholdt seg folk der. Ellers hørte vi ingenting fra naborommene eller annet. Det kan være litt støy fra gaten utenfor dersom man har vinduene åpen, men det må man regne med når man bor så sentralt!

I tillegg er det en nydelig lobby man kan vente i dersom man ankommer før innsjekk og dersom man trenger et oppholdssted før man reiser videre.

Tusen takk for en fin helg hos dere! Det frister til gjentakelse.

Takk, Eirin25

Takk for din hyggelige tilbakemelding.
Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Ville vel ikke anbefalt dette hotellet på sommeren. Det har ikke aircondition og varme rom. Veldig god service og flott frokost uten ekte bacon, men de hadde kalkunbacon som ikke var godt. Perfekt plassering i byen og ikke langt å gå til Torgallmenningen. Vi koste oss i Bergen.

1  Takk, 417christers

Hei!
Takk for din hyggelige tilbakemeldingen, uten den blir vi ikke bedre!

Anmeldt 28. juli 2020

Super service i resepsjon.
Altfor mange personer samtidig i frokostsal. Personalet vasket godt, men burde skjenket kaffe og juice ved bordene for å unngå at alle måtte trykke på knapp på automat for drikke. Stor mengde peppermakrell og annet pålegg lå åpent på fat. Bedre å sette frem mindre mengder og heller fylle på fat.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Ulljenta

Takk for din hyggelige tilbakemelding, uten den blir vi ikke bedre.
Velkommen tilbake!