2 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ScandicHotels.comUSD 155
Anmeldt 17. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Lisbeth Hjertås, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Anmeldt 17. juli 2021

Anmeldt 19. desember 2020

Dato for oppholdet: desember 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2021

Anmeldt 15. desember 2020

Dato for oppholdet: desember 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2020

Anmeldt 19. oktober 2020

Dato for oppholdet: oktober 2020
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Lisbeth Hjertås, Guest Services / Front Office på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2020