Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 102
Anmeldt 12. september 2021

Fantastisk service og tusen takk til resepsjonssjef Lisbeth for at hun kjørte oss til flyplassen når taxien aldri kom. Fullt kaos i Bergen taxi - Lisbeth tok ansvar og kjørte oss i sin privatbil uten å ta betalt for det. VI RAKK FLYET TUSEN TAKK

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, lasse270
Lisbeth Hjertås, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2021

Hei Lasse
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg kjører neste gang også, uavhengig om taxi er sen eller ikke. Ha en strålende dag.
Hilsen Lisbeth

Anmeldt 12. september 2021

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Flott rom, greit renhold, men dårlige rutiner i hht Covid-19. Anbefaler ingen å bo her så lenge det er pandemi! De ansatte tok ikke tilbakemeldingen rundt covid seriøst. Trist at ett så stort hotell ikke har bedre sikkerhetsrutiner rundt gjestene sine under en pandemi.

Romtips: Ingen parkering, en bit å gå fra nærmeste parkeringshus. Ikke så hyggelig personale.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 660trineh
Lisbeth Hjertås, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi følger til enhver tid gjeldene retningslinjer fra FHI/Bergen Kommune.
Vennlig hilsen Scandic Bergen City.

Anmeldt 17. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Lisbeth Hjertås, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Bergen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Anmeldt 17. juli 2021