“supert hotell!”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 13 sider til!
Thon Hotel Bristol
Nr. 14 av 49 hoteller i Bergen
Anmeldt 5 desember 2016

Har bodd på dette hotellet mye gjennom årene, rundt 6-8 ganger i året. Hvilket rom en får kommer veldig an på når en besøker hotellet, noen rom er små andre er større med bedre utsikt. Alle rom vi har besøkt har vært rene og god standard. De ansatte er veldig hyggelige. Frokosten ble tidligere servert på Egon, den er nå flyttet opp i bygget. Fantastisk hotellfrokost med lokale produkter, gode oster, varmmat og alt en kan ønske seg i flotte lokaler.

Romtips: utsikt mot torgallmenningen
Se flere romtips
  • Opphold: november 2016, reiste med familie
Takk, Birte M
ThonBristolBergen, Front Office Manager på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16 januar 2017

Hei Birte,
Tusen takk for en fantastisk hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Vi star på og gjør vårt beste hver dag, da er det utrolig kjekt å kunne lese slike meldinger. Takk for at du tok deg tid til å skrive.

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 4 desember 2016 via mobile enheter

Bergens tur og julebord på kvelden. Greie rom og gode senger. Perfekt beligenhet for fine rusleturer og litt shopping.
Ny frokostsal i 7 etg. Meget god buffet, flott dandert og rikholdigt innhald.
En servitør frå Ølen med sprudlande humør og kjempe service.
Me vil absolutt komme att.

Opphold: desember 2016, reiste som et par
Takk, Rune S
ThonBristolBergen, Front Office Manager på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17 januar 2017

Kjære Rune,
Tusen takk for en strålende tilbakemelding!
Vi gjør vårt beste hver dag så dette var fin motivasjon for å fortsette det gode arbeidet.
Igjen, tusen takk.

Anmeldt 2 desember 2016 via mobile enheter

Fantastisk flott og nyrenovert hotell! Knallgode senger, fine rom! Utrolig hyggelig betjening. Frokosten ER en drøm ,hjemmelaget mat! Fantastisk God!!
Flott beliggenhet, nær sentrum, torget, med mere.
Bergens gull!

Opphold: desember 2016, reiste med familie
Takk, Geir R
Anmeldt 22 november 2016 via mobile enheter

Det ikke helt moderne rommet og litt utdatert småkalde badet kan gjerne oppdateres med at teppet på golvet erstattes med golv. Men oppveies en god del av beliggenhet, god frokost og ikke minst hyggelige personell i resepsjonen, og av kaffemaskinen og klementiner ved inngangen! Kommer gjerne tilbake.

Opphold: november 2016, reiste som et par
Takk, Liseiafrika
Anmeldt 18 november 2016

Veldig praktisk beliggenhet, midt i sentrum. Rommene var normalt standard, fin interiør og rent. Det som imponerte oss mest var frokostbuffeen, her var det stort utvalg med god kvalitet. Her kunne en spise alt i fra chiapudding til snickerskake, her var alle typer egg og et tårn med bacon. Det var stort utvalg av frukt og grønt, og mange typer brød og rundstykker. Her var pannekaker, økologisk juice, god kaffe og hjemmelaget kakao. Vi satt lenge med frokosten og drømmer oss tilbake dit. Betjeningen var oppmerksomme og hyggelige. Hit drar vi gjerne igjen:)

• Opphold: oktober 2016, reiste som et par
Takk, Elise Tepstad B
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Bergen hotellene
Thon Hotel Rosenkrantz
Scandic Ornen
Nr. 10 av 49 i Bergen
1 337 anmeldelser
Vågen
Thon Hotel Orion (tidl. Bergen Brygge)
Vis priser

Har du vært i Thon Hotel Bristol? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Thon Hotel Bristol

Adresse: Torgalmenningen 11 | 5014 Bergen, Bergen 5014, Norge
Beliggenhet: Norge > Vestlandet > Hordaland > Bergen > Sentrum
Fasiliteter:
Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 14 av 49 hoteller i Bergen
Prisnivå: kr 1 168 - kr 1 904 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Thon Hotel Bristol 3*
Antall rom: 136
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Thon Hotel Bristol i Bergen ligger sentralt til i sentrum av Bergen, 20 km fra Bergen Lufthavn Flesland. Perfekt beliggenhet midt på Torgalmenningen, like ved Bryggen i Bergen og Fisketorget. Hotellet er et godt utgangspunkt for shopping og uteliv i Bergen sentrum. Hotellet har også møterom for inntil 20 personer. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Thon Hotel Bristol. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?