Scandic Ornen(Bergen)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 11 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 11 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 152 per natt.

Clarion Hotels
Clarion Hotels
Besparingsvarsel! 11 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 11 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 168 per natt.

Marken Gjestehus(Bergen)(Mye for pengene!)
Priceline
  • Frokost inkludert
Grand Hotel Terminus(Bergen)(Mye for pengene!)
Priceline
  • Frokost inkludert
Augustin Hotel(Bergen)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 14 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 14 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 159 per natt.

Anmeldt 19. januar 2017

Sentralt beliggende og bra hotel.
Var imponert over frokost buffet og ble sittende langt over tiden hver dag. Godt utvalg og tiltalende buffet.
Rommene var helt greie og virket rene og godt vedlikeholdt. Eneste negative er at en nabo restaurant benytter natten og morningene til å kaste søppel og glass i containere i bakgården og det støyer mye. Ga en bemerkning til resepsjonen om dette og fikk forståelse for at dette er ett kjent problem men vanskelig å gjøre noe med.
Dette er selvfølgelig ikke hotellets feil men kjedelig for slike som meg som sover lett.
God service av personellet i resepsjonen og spesielt frokost vertene.
Lite støy fra omkringliggende rom og heiser var ett pluss.

• Opphold: januar 2017, reiste som et par
2  Takk, Geirtb
ThonBristolBergen, Front Office Manager på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2017

Hei Geir,
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen din, det var hyggelig lesing.
Er det noe vi kunne ha gjort for å få top score hos deg?
Vi gjør vårt beste hver dag og prøver å bli litt bedre hver dag, da er det kjekt å få innspill, om du skulle ha tid og mulighet, kunne du sendt meg en epost på: Bristol.bergen@thonhotels.no og merke den "til resepsjonssjef".

På forhånd tusen takk.

Anmeldt 12. januar 2017 via mobile enheter

Ligger sentralt i Bergen. Rommene holder høy standard. Meget bra renhold. Frokosten som serveres i sjuende etasje er av ypperste klasse. Smilende og serviceinnstilt personell. Anbefalles på det sterkeste!

Opphold: januar 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Adam J
ThonBristolBergen, General Manager på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2017

Hei Adam,
Tusen takk for en strålende tilbakemelding.
Dette setter vi stor pris på!
Velkommen tilbake

Anmeldt 7. januar 2017

Hotellet har fine rom, gode senger, bra reinslighet. Hotellet har bra beliggenhet, med kort avstand til det meste.
Frokostbuffeten var nydelig. Maten var pent presentert, god allergimerking og et stort utvalg av glutenfrie produkter. Frokostsalen var rolig og akkurat passe stor

• Opphold: januar 2017, reiste som et par
1  Takk, Hanne N
ThonBristolBergen, Front Office Manager på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2017

Hei Hanne,
Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på!
Du er hjertlig velkommen tilbake!

Anmeldt 20. desember 2016 via mobile enheter

Flott hotell, så sentralt det kan bli. Fint rom med veldig god seng. Pluss for badekar på rommet. Litt bråk fra bakgården den ene natten.
Betjeningen var veldig hyggelig, og i frokostsalen helt fantastisk, snakk om å føle seg velkommen.
Frokosten var et kapittel for seg, kjempebra utvalg og nydelig mat.
Dette var så bra at det er ikke tvil om at jeg kommer tilbake neste gang jeg er i Bergen.

Opphold: desember 2016, reiste med venner
Takk, Arnstein S

Hei Arnstein
Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding!
Dette var hyggelig å høre, vi er veldig fornøyd med den nye frokosten vår og ser at gjestene virkelig mener det samme. Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en så hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 11. desember 2016 via mobile enheter

Fint hotell med greie rom og gode senger. Reint og fint. Svært serviceinnstilt personale - særskilt i frokostsalen! Utvilsomt den beste frukostbuffeten eg har smakt! Lokale, kortreiste produkt, mykje heimelaga mat, og rikhaldig utval. Ei søt, sprudlende jente og ein hyggelig bergensergutt blant servitørene - som gjorde mykje for stemninga! Me kjem gjerne tilbake!

Opphold: desember 2016, reiste som et par
Takk, Lina S

Kjære Lina,
For en fantastisk tilbakemelding!
Dette setter vi utrolig stor pris på. Vi star på og gjør vårt beste hver dag, da er meldinger som dette en god motivasjon for å fortsette som vi gjør.
Tusen takk!