“Meget bra hotell sentralt i Bergen”
Anmeldelse av Thon Hotel Bristol

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 13 sider til!
Thon Hotel Bristol
Nr. 15 av 49 hoteller i Bergen
Anmeldt 3 februar 2017

Et utmerket mellomklassehotell midt i Bergen sentrum. Meget bra rom med Tv, gratis wifi, arbeidsplass, vannkoker, god seng samt fint og rent bad. Utmerket frokost, fri kaffemaskin i resepsjonen, samt direkte inngang til en restaurant fra resepsjonen.
Dette er et rimelig og bra hotell for både for arbeid og fritid.

Romtips: Alle er meget bra (lite støy fra gaten, men minst høyt oppe)
Se flere romtips
  • Opphold: januar 2017, reiste på forretningsreise
Takk, JanErik13
ThonBristolBergen, Front Office Manager på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9 februar 2017

Hei Jan Erik,
Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding av Thon Hotel Bristol Bergen.
Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive.
Det er veldig kjekt å lese at du som mange flere er fornøyd her på Bristol.

Velkommen tilbake!

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 1 februar 2017 via mobile enheter

Hotellets beliggenhet er det beste med hotellet, midt i smørøyet. Ellers bra; Rent og pent rom, god frokost, hyggelig betjening. Det var veldig varmt på rommet, men brukte en vifte som heldigvis stod i skapet, den stod på hele natten. Fornøyd :)

Opphold: februar 2017, reiste på forretningsreise
Takk, mette kristine p
ThonBristolBergen, Front Office Manager på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 februar 2017

Hei Mette Kristine,
Så flott tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive litt om oss her på Thon Hotel Bristol Bergen.
Jeg tar meldingen med til teamet mitt idag så får de se at det nytter å stå på å gjøre sitt beste hver dag.

Takk Mette Kristine

Anmeldt 31 januar 2017 via mobile enheter

Min sønn og jeg valgte nok en gang å bo på hotel Bristol. Vi fikk kjempefint rom med liten sittegruppe og bra bad. Fräsht rom! Eneste vi kan sette fingeren på var bredden på sengen - en 16åring setter ikke særlig pris på å dele en veldig smal dobbelseng med sin mor :-) (Siden hotellet var fullbooket valgte vi å ikke spørre om bytte av rom) Det som gledet oss var at frokosten holdt samme suverent gode standard som sist. En usedvanlig delikat og smakfull frokostbuffet med gjennomgående god kvalitet. Virkelig anbefalelsesverdig. 16åringen stupte ned i varmmaten og fråtset i bacon og andre godsaker. Mor satset mer på den deilige frukten og müslien. Både frokostkokken og servitørene var blide og serviceminded og bragte litt sol til en ellers grå morgen. Så: tommel opp til Bristol også denne gangen!

Opphold: januar 2017, reiste med familie
Takk, Guri L

Kjære Guri,
Tusen hjertlig takk for en fantastisk tilbakemelding. Det er så kjekt å lese at dere kommer tilbake til oss og nok en gang er storfornøyd.
Vi ser at alle gjestene våre er kjempefornøyd med frokosten, det gleder oss veldig og selv er vi ganske stolt!

Dette var en god start på morningen for oss, tusen takk!

Tone,
Resepsjonssjef

Anmeldt 29 januar 2017 via mobile enheter

Herlig hotell midt i byen!
Gode senger, hyggelige ansatte og god frokostbuffet.
Ringte på forhånd og fikk bestilt rom mot bakgård for å slippe støy fra gater. Gikk fint. Rene og fine rom.
Noe minus med restaurant vegg i vegg der gjester står og røyker rett utenfor hotelldøren og noen var synlig beruset.

Opphold: januar 2017, reiste med familie
Takk, Jeanettegb
ThonBristolBergen, Front Office Manager på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31 januar 2017

Hei Jeanette,
Tusen takk for en god tilbakemelding av Thon Hotel Bristol Bergen.
Vi er glad for at du hadde ett fint opphold og var fornøyd med både rom, service og frokost. Vi ønsker deg hjertlig velkommen tilbake! Gjerne på ett rom høyere oppe slik at du ikke evt merker noe til gjester som star ute å røyker.

Mvh,
Resepsjonssjef

Anmeldt 24 januar 2017 via mobile enheter

Fint hotellrom. Ligge veldig sentralt, rett over MacDonalds på Torgallmeningen. God frukost, manglet ingen ting. Hørte ikke noe støy, så det er bra til at det ligger så sentralt. Egon er i 1 etasje, veldig bra

Opphold: januar 2017, reiste som et par
Takk, Stine K
ThonBristolBergen, Front Office Manager på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25 januar 2017

Hei Stine,
Tusen takk for din tilbakemelding av Thon Hotel Bristol Bergen.
Er det noe vi kunne gjort bedre for å få full poengscore kanskje?
Gi oss gjerne tilbakemeldinger, da vi gjør vårt beste for å bli litt bedre hver dag.
Om du har mulighet, kan du gjerne skrive noen kommentarer til meg på: Bristol.bergen@thonhotels.no og merk med resepsjonssjef.

På forhånd takk

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Bergen hotellene
Thon Hotel Rosenkrantz
Scandic Ornen
Nr. 10 av 49 i Bergen
1 331 anmeldelser
Vågen
Thon Hotel Orion (tidl. Bergen Brygge)
Vis priser

Har du vært i Thon Hotel Bristol? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Thon Hotel Bristol

Adresse: Torgalmenningen 11 | 5014 Bergen, Bergen 5014, Norge
Beliggenhet: Norge > Vestlandet > Hordaland > Bergen > Sentrum
Fasiliteter:
Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 15 av 49 hoteller i Bergen
Prisnivå: kr 1 169 - kr 1 864 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Thon Hotel Bristol 3*
Antall rom: 136
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Thon Hotel Bristol i Bergen ligger sentralt til i sentrum av Bergen, 20 km fra Bergen Lufthavn Flesland. Perfekt beliggenhet midt på Torgalmenningen, like ved Bryggen i Bergen og Fisketorget. Hotellet er et godt utgangspunkt for shopping og uteliv i Bergen sentrum. Hotellet har også møterom for inntil 20 personer. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Thon Hotel Bristol. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?