“Topp Hotel . ”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 13 sider til!
Thon Hotel Bristol
Nr. 16 av 49 hoteller i Bergen
Anmeldt 13 september 2017 via mobile enheter

Meget fornøyd med dette sentral plasserte hotellet i Bergen Sentrum. Kort vei til alt . God service av personell og fantastisk god frokost. Alt du kan tenke deg å spise var tilgjengelig. Stille og rolig Hotel selv om det var midt i sentrum.

Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, Frode H
ThonBristolBergen, Front Office Manager på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14 september 2017

Kjære Frode,

Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen på ditt opphold her på Thon Hotel Bristol Bergen. Vi gjør alt vi kan for at gjestene skal få gode opphold her, og det er så gøy med sånne flotte tilbakemeldinger.

Anmeldt 16 august 2017

Meget sentralt plassert hotell. Reint og pent og meget god frokost! Restaurant rett ved sidan av. Skal tilbake hit neste tur til Bergen. Stort parkeringshus, City park, 100m frå hotellet. Ta bilett så får du rabatt på hotellet. (stempel)

• Opphold: august 2017, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Håkon N
ThonBristolBergen, Front Office Manager på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21 august 2017

Kjære Håkon N,

Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen om Thon Hotel Bristol Bergen!
Vi gleder oss til å ha deg som gjest igjen snart.

Anmeldt 9 august 2017 via mobile enheter

Av de 5 hotellene vi har overnattet på i løpet av denne reisen er dette det klart dårligste.

Rommet er svært varmt fordi det ikke er mulig å stenge varmen fra radiatoren. Rommet mangler annen temperaturregulering, bortsett fra en bordvifte som er plassert på skrivebordet.

Hvis du ønsker å være sikker på å få en god natts søvn bør du velge et annet hotell.

Opphold: august 2017, reiste som et par
Takk, Jan-SverreIsaksen
ThonBristolBergen, Front Office Manager på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15 august 2017

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt her på Thon Hotel Bristol Bergen. Jeg beklager at det ikke stod til forventningene, og vil sende vaktmester for å sjekke hvorfor radiatoren ikke lot seg regulere. Jeg håper å se deg igjen her på Thon Hotel Bristol Bergen.

Anmeldt 8 august 2017 via mobile enheter

Hotellet lå veldig sentralt og hadde alt man trenger i nærheten. Personalet var hyggelige, serviceinnstilte og hjelpsom. Er veldig fornøyd med hotellet og bor gjerne der igjen hvis jeg reiser til Bergen en annen gang.

Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, Sissel M

Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen om Thon Hotel Bristol Bergen. Vi håper å se deg igjen veldig snart

Anmeldt 5 august 2017 via mobile enheter

Veldig rent, veldig hyggelig personale. Veldig dårlig isolerte vinduer så det er støy fra Torgallmenningen utenfor. Også minus for dusjforheng. Positivt med vannkoker og te på rommet, deilige senger.
Helt fantastisk frokost, en av de beste.
Jeg anbefaler det gjerne

Opphold: august 2017, reiste med venner
Takk, Thelmine

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen om Thon Hotel Bristol Bergen. Vi håper å se deg igjen veldig snart

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Bergen hotellene
Thon Hotel Rosenkrantz
Clarion Hotel Admiral
Vågen
Thon Hotel Orion (tidl. Bergen Brygge)
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen
Hotel Oleana
Nr. 4 av 49 i Bergen
702 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Thon Hotel Bristol? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Thon Hotel Bristol

Adresse: Torgalmenningen 11 | 5014 Bergen, Bergen 5014, Norge
Beliggenhet: Norge > Vestlandet > Hordaland > Bergen > Sentrum
Fasiliteter:
Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 16 av 49 hoteller i Bergen
Prisnivå: kr 1 170 - kr 1 823 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Thon Hotel Bristol 3*
Antall rom: 136
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Thon Hotel Bristol i Bergen ligger sentralt til i sentrum av Bergen, 20 km fra Bergen Lufthavn Flesland. Perfekt beliggenhet midt på Torgalmenningen, like ved Bryggen i Bergen og Fisketorget. Hotellet er et godt utgangspunkt for shopping og uteliv i Bergen sentrum. Hotellet har også møterom for inntil 20 personer. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Thon Hotel Bristol. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?