TripadvisorUSD 173
Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 179
Anmeldt 30. juni 2020

Dette er vårt opplagte valg i Bergen. Sentral beliggenhet og et bra forhold pris/kvalitet. Velger dere et business rom, har det masse plass og bra fasiliteter. Personalet er serviceinnstilt og alt fungerer som det skal og bør. Kommer dere med egen bil, har hotellet en avtale med et parkeringsanlegg ca 100 meter unna. Si fra i resepsjonen når dere kommer, så ordner de rabatt.

Romtips: Som følge av beliggenheten kan det være noe gatestøy, særlig i helgene.
Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Kj_benhavnErling
Solveig Haugland, General Manager på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Kjære gjest.
Tusen takk for oppmuntrende og positive ord etter ditt opphold hos oss.
Det er gledelig å høre at du satte pris på våre nye Business Rom, de er nye nå i oppussingen i fjor.
Disse laget vi nettopp for gjester som ønsker bedre plass.
Det gleder meg å høre at du syntes personalet vårt var service innstilt. Dette er noe vi jobber med hver eneste uke.

Ønsker deg en fin sommer, og hertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 26. juni 2020

Vi er kjempe fornøyde med oppholdet vårt, koser oss stort! Vi fekk veldig god service og nydelig mat! I tillegg til ei utruleg koselig dame i resepsjonen som heiter Martine! Kjem snart tilbake! Far jenta og mormors på rom 416!

Takk, 833kineMarie
Solveig Haugland, General Manager på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2020

Kjære "mormor" !

For en fantastisk tilbakemelding å få. Vi setter så utrolig stor pris på slike positive ord. Det gleder oss virkelig.
Det inspirerer alle våre ansatt til å fortsette å gi god kundeservice, lage god frokost og spre glede. Slik blir det besøksglede av.

Vi ønsker dere en god sommer og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Meget rent rom. Gode senger. God frokost (nydelig hjemmelaget syltetøy). Serviceminded betjening i frokostsalen og resepsjonen. Rask inn- og utsjekking. Absolutt alt på stell! ANBEFALES PÅ DET VARMESTE!! :D

Takk, MartineH204
Solveig Haugland, General Manager på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2020

Kjære MartineH204

Takk for din tilbakemelding og alle dine positive ord. Det er gledelig å høre at du koste deg på hotellet under ditt opphold. Det er gøy å dele slike tilbakemeldinger med personale, dette setter de veldig pris på.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake neste gang!

Ha en fin sommer.

Anmeldt 9. juni 2020 via mobile enheter

Har benyttet dette hotellet i flere år. Jeg har alltid vært fornøyd med frokost og personalet. Men, nå er jeg litt usikker på om jeg bor her igjen. Booket et SUPERIOR rom, men fikk utsikt til noe som kan minne om slum. Iskaldt bad, ingen varme i gulv. På rommet var det også svært
kaldt, måtte ha jakke på. Dette i juni.. For ordens skyld; termostat på rommet stod på 23 grader. Chromecast system på TV virket heller ikke.

1  Takk, Salikatt
Solveig Haugland, General Manager på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2020

Kjære gjest.

Takk for tilbakemeldingen din, det er viktig for oss å få høre om ting som ikke fungerer.
Beklager at oppholdet ditt ikke stod til forventingene dine.

Kan jeg få spørre hvilket værelse du bodde på?
Alle våre værelser er nyoppussede, der ventilasjon og varmekabler er helt nytt. Vi skulle gjerne visst hvilket værelse dette er slik at vi kan få reparert.
Vi setter pris på at du forteller oss dette. Sies slikt fra om i resepsjonen, så ønsker vi selvsagt å bytte rom straks.

Vi har selvsagt værelser med bedre utsikt enn bakgård. Denne bakgården er delt av mange huseiere, og ikke alltid like lett å holde orden dessverre.

Gi oss en lyd hvis du ønsker å prøve oss igjen, så skal vi ta hensyn til din opplevelse forrige gang.

Ønsker deg en fin sommer !

Anmeldt 4. juni 2020

Tror aldri jeg har vært så fornøyd med et hotell før. Ikke at hotellet nødvendigvis er noe luksus hotell, men alt en skulle forvente er på plass.

Nyoppusset rom med deilig farger, og flott layout. stor fin TV, praktisk kontorplass. Ingen skader, eller slitasje, ikke noe støv i hjørnene. Rommet er perfekt ventilert med deilig sovetemperatur. Ikke minst er senga også god..

Beliggende midt i gryta. Kokka roper god morgen straks a ser deg!

Anbefales

Takk, LeifAnthonyB
Solveig Haugland, General Manager på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2020

Kjære Leif

Takk for at du bodde på Thon Hotel Bristol når du var i Bergen sist.
Det er fornøyelig å lese dine positive ord om oss. Det er viktig for oss, og det inspirerer oss til å fortsette å gi den beste servicen til våre gjester.
Hotellet er nyoppusset, med ny ventilasjon og nye fargerike rom. Det er veldig hyggelig å høre at du satte pris på dette.

Din tilbakemelding er delt med våre ansatte !

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.