Booking.comUSD 214
Agoda.comUSD 224
TripadvisorUSD 212
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Bodde i en junior suite å er veldig fornøyd med oppholdet vårt. Vi var 2 voksne og 2 barn.
Vil absolutt anbefale dette videre.
Har også bodt på vanlig rom, å er veldig fornøyd med det og.
Frokosten er en av de bedre eg har opplevd på hotell.
Eneste minus er den glutenfrie delen.
Glutenfrie gjester får det vanlige hjørnet, med de vanlige 2 skivene som alle hotell tilbyr. Absolutt forbedringspotensiale

Takk, lordKubein
Dan Opheim, Annet på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Kjære gjest.
Tusen takk for positiv tilbakemelding etter oppholdet deres. Det er veldig inspirerende lesning.
Vi skal absolutt se på det glutenfrie brødutvalget. Det hjelper oss veldig om vi får vite det en stund før ankomst, da kan vi kanskje få handlet inn noe ekstra.
Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Bristol hotell er et fantastisk hotell. Vi var 9 stk hvorav 2 var over 80 år. Så det hadde en veldig fin beliggenhet midt i byen. Nærme til alt.
Rommene var veldig fine og rene. En fantastisk frokost. Ei i reisefølget fikk også kjøkkenpersonalet til å lage en egen grøt (allergi) Innsjekking og utsjekking gikk raskt. Hyggelig folk i resepsjonen som fikset det meste.
Så kan trygt anbefale dette hotellet. Vet at vi skal bruke dette hotellet når vi er i Bergen neste gang

Takk, baav2020

Tusen takk for en positive tilbakemeldingen din. Frokosten vår er vi stolte av, og våre kokker prøver å lage mat til alle slags behov.
Ønsker dere alle en videre god sommerferie, og velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Et bra hotell med hyggelig betjening, pent rom og veldig god frokost.
Hotellet ligger sentralt i Bergen med mange spisesteder i nærheten. Gangavstand til blant annet fisketorget og Fløibanen.
Anbefales!

Takk, Mette1534

Tusen takk for tilbakemeldingen din etter opphold hos oss. Det setter vi veldig stor pris på. Veldig oppløftende å høre at dere hadde et så fint opphold. Takk for anbefalingen.
Ønsker dere en fin videre sommerferie, og velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 11. juli 2021

Hadde to overnattinger med barnebarn som stor koste seg der flott rom og flott utsikt fra rommet.Kort avstand til bryggen,fløybanen og bybanen,ca 20 minutters gange til Akvariet.Galleriet kjøpesenter og flere andre senter ligger 1 minutts gange fra hotellet.

Romtips: Hjørnesuiter høyt oppe
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Tusen2013

Tusen takk for den positive tilbakemeldingen din. Det er veldig hyggelig å høre at dere hadde en fin tid i Bergen.
Ønsker dere en videre god sommerferie, og velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en overnatting på familierom. Flotte rom, gode senger og puter og kjempegod frokost. Noe støy fra utestedet utenfor, men utestedene stengte tidlig på grunn av korona, så det ble heldigvis stille før vi skulle sove.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Q786TEchristines

Tusen takk for tilbakemeldingen din etter oppholdet hos oss. Godt å høre dere fikk sove til slutt.
Ha en videre god sommerferie, og velkommen tilbake til oss.