2 personer ser på dette hotellet
Priceline
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
ZenHotels.comUSD 246
Anmeldt 1. august 2021

Ligger på Torgalmenningen, max 2 minutters gange fra Bybanen. Store romslige rom med deilige senger med Jensen madrasser. Godt isolerte vinduer. Litt lite, men fint bad. Hyggelige ansatte som yter topp service. Du blir sett og hørt. God frokost. Godt daglig renhold av rommene. Siden hotellet ligger så sentralt til er det mye lyder utenfor. Bergen er en storby, så dette må du tåle.

Romtips: Rom høyt oppe med utsikt mot Fløyen
1  Takk, Rune H
Dan Opheim, Annet på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Kjære Rune
Tusen takk for din positive og oppløftende tilbakemelding etter oppholdet ditt. Det setter vi veldig stor pris på. Ønsker deg en fin videre sommerferie, og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 31. juli 2021

Hotell midt i sentrum, lett tilgjengelig og et godt utgangspunkt for alle severdigheter i Bergen. Fin gang avstand til fisketorget, Fløybanen, Akvariet og flere kjøpesenere i Bergen sentrum. Hyggelig betjening og fine rom.

Romtips: Midt i sentrum
Takk, 424nilst

Tusen takk for din tilbakemelding etter oppholdet ditt. Det er gledelig å lese dine positive ord, vi setter stor pris på det !
Ønsker deg en fin videre sommerferie, og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 31. juli 2021

Alltid moro å komme tilbake til Bristol. Veldig sentralt og svært hyggelig personell. Renhold på topp nivå og siden jeg ønsket et rullestolvennlig rom fikk vi et knallbra rom med digert bad. Alt lett tilgjengelig og velfungerende. Vi kommer tilbake.

Romtips: Framlegg ønske. De er svært service-innstilte
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Terje Bådin S

Kjære Terje
Tusen takk for tilbakemeldingen din. Så bra vi kunne yte den servicen du trenger! Gledelig å høre dere kommer tilbake til oss.
Håper du får en videre flott sommerferie.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger midt i hjerte av byen med gangavstand til det meste. Ekstremt god service på hotellet i fra de ansatte. God frokost på hotellet med variert mat. Kort vei hvis du trenger parkere bil, 2 minutter i fra p hus. Veldig fornøyde med våres valg av hotell i Bergen

Takk, 868vegards
Dan Opheim, Annet på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Kjære gjest.
Det var veldig hyggelig og høre ! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Vi ønsker deg en videre god sommerferie

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Bodde i en junior suite å er veldig fornøyd med oppholdet vårt. Vi var 2 voksne og 2 barn.
Vil absolutt anbefale dette videre.
Har også bodt på vanlig rom, å er veldig fornøyd med det og.
Frokosten er en av de bedre eg har opplevd på hotell.
Eneste minus er den glutenfrie delen.
Glutenfrie gjester får det vanlige hjørnet, med de vanlige 2 skivene som alle hotell tilbyr. Absolutt forbedringspotensiale

Takk, lordKubein

Kjære gjest.
Tusen takk for positiv tilbakemelding etter oppholdet deres. Det er veldig inspirerende lesning.
Vi skal absolutt se på det glutenfrie brødutvalget. Det hjelper oss veldig om vi får vite det en stund før ankomst, da kan vi kanskje få handlet inn noe ekstra.
Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.