Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Gratis avbestilling frem til 14.10.22
Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Lol.travelUSD 247
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Et meget hyggelig hotell med glade og friske farger, hyggelig betjening, rent rom og gode senger. Et minus var at det var stemmestøy fra gata, vi måtte ha vinduet oppe. Mulig det var gjester på restauranten Egon i 1. etg.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Korist
Dan Opheim, Other på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2021

Kjære gjest
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Det er gledelig å høre dine positive ord. Det setter vi stor pris på. Vi har også rom som vender innover, der hører en ingenting til gatelyd. Spør oss gjerne om et slikt rom neste gang. De har like fine farger!
Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Utmärkt beliggrnhet også för rörelsehinderet
Hyggelig personal,God frokost.
Nyoppusset, fin interiör.
En sak å klage på er at med 3 personer på rommet må det også vere 3 glass og 3 av alt annet også. En liten sak, men viktigt.
Bergen er herlig

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, arnhildt2020
Dan Opheim, Annet på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Kjære gjest.
Tusen takk for dine positive ord i din tilbakemelding etter oppholdet.
Vi skal så klart sette inn ekstra glass etc, når der er flere personer på rommet. Beklager at det har skjedd en feil der.
Vi ønsker deg en fortsatt fin sommerferie og hjertelig velkommen tilbake til oss

Anmeldt 3. august 2021

Nesten nyoppusset og praktisk innredet rom. Valgte rom med vindu mot bakgården - stille og fredelig.
God frokost med flott utvalg og god mat. Perfekt beliggenhet på hjørnet av Torgalmenningen. Kort vei til parkeringshus med fornuftig døgnpris (rabatt til hotellets gjester). Flott utgangspunkt for å få med seg alt Bergen sentrum har å tilby.

Romtips: Hvis du ikke vil ha støy - velg et rom med vindu mot bakgården
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, bko2105
Dan Opheim, Annet på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Tusen takk for den flotte og positive tilbakemeldingen din etter oppholdet her hos oss. Vi setter veldig stor pris på det. Det er viktig at vi får høre om det vi er god på og det vi kan bli bedre på. Ønsker deg en videre god sommerferie, og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 1. august 2021

Ligger på Torgalmenningen, max 2 minutters gange fra Bybanen. Store romslige rom med deilige senger med Jensen madrasser. Godt isolerte vinduer. Litt lite, men fint bad. Hyggelige ansatte som yter topp service. Du blir sett og hørt. God frokost. Godt daglig renhold av rommene. Siden hotellet ligger så sentralt til er det mye lyder utenfor. Bergen er en storby, så dette må du tåle.

Romtips: Rom høyt oppe med utsikt mot Fløyen
1  Takk, Rune H
Dan Opheim, Annet på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Kjære Rune
Tusen takk for din positive og oppløftende tilbakemelding etter oppholdet ditt. Det setter vi veldig stor pris på. Ønsker deg en fin videre sommerferie, og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 31. juli 2021

Hotell midt i sentrum, lett tilgjengelig og et godt utgangspunkt for alle severdigheter i Bergen. Fin gang avstand til fisketorget, Fløybanen, Akvariet og flere kjøpesenere i Bergen sentrum. Hyggelig betjening og fine rom.

Romtips: Midt i sentrum
Takk, 424nilst

Tusen takk for din tilbakemelding etter oppholdet ditt. Det er gledelig å lese dine positive ord, vi setter stor pris på det !
Ønsker deg en fin videre sommerferie, og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.