Gratis avbestilling frem til 09.07.22
Gratis avbestilling frem til 08.07.22
Priceline
Agoda.comUSD 196
Anmeldt 22. april 2022 via mobile enheter

Kan med hånden på hjertet anbefale dette hotellet. Ypperlig service, et imøtekommende og hyggelig personalet. Rommene er lekre, flott innredet med deilige senger og dyner. Flott og rent bad tilknyttet rommet. Frokosten står til terningkast 6. Du kan velge i alt du ønsker og du kan innta frokosten i nydelige atmosfære med et koselig personalet. Selve hotellet ligger sentralt med gangavstand til alle fasiliteter. Jeg kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, ToneS494
Anmeldt 4. april 2022 via mobile enheter

Romslig, rent og delikat rom. Badet så rent og fint ut. Jeg savnet bare body lotion. Pluss for at det ikke var teppe på gulvet, og for at det var vannkoker med kaffe og te, samt kjøleskap og strykejern. Frokosten var meget bra, savnet ikke noe. Variert utvalg av kaffe, brød- og bakevarer, varme og kalde frokostretter. Koselig frokostsal.

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, 955ellene
Anmeldt 20. mars 2022

Vi har overnattet på dette hotellet flere ganger, og har alltid vært førnøyd. Men denne helga skulle vi ha med to barn. Eg fikk bekreftelse og pris på rom for to voksne og to barn. Når vi ankom hotellet mente resepsjonisten at prisen vi fikk tilsendt på mail var feil, og vi måtte ut med en høgre pris enn det vi hadde mottatt fra hotel Bristol i utgangspunktet.
Det er ikke snakk om store forskjeller, men likevel syns eg at hotellet bør forholde seg til den prisen som kunden har fått før ankomst.

Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, 68lenij
Anmeldt 6. mars 2022 via mobile enheter

Jeg tar meg sjeldent bryet med å skrive anmeldelser av steder jeg har vært, men denne gangen hadde jeg intet valg. Flotte rom som fremstår svært rene og en dusj med skikkelig trykk i! Slapp å vente i ti minutter før hele kroppen var våt. God seng, fantastisk frokost. (Fytti for noen sveler de hadde!) Eneste de kan forbedre er at det følger med et par sett ørepropper slik at bylydene kan stenges ute. Hotellet ligger midt på Torgallmenningen, så bylyder vil forekomme. Mitt opphold var kort, så fikk ikke snakket mye med de ansatte, dog virket de imøtekommende på det lille jeg hadde med dem å gjøre. Jeg kommer tilbake neste Bergenstur.

Dato for oppholdet: mars 2022
Reisetype: Reiste alene
Takk, Joahoa
Dan Opheim, Annet på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2022

Kjære Joahoa
Tusen takk for den inspirerende og positive tilbakemeldingen din. Det betyr mye for oss. Det var en fryd å lese, og jeg er veldig glad for at du tok deg tid til å dele dine tanker rundt hotellopplevelsen. Svelene er selvsagt "hemmelig" oppskrift, men vi deler den gjerne ved neste opphold. Ørepropper har vi faktisk i resepsjonen, tar med meg at vi skal være bedre på å opplyse om det. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 17. februar 2022 via mobile enheter

Topp service, oppmerksomme ansatte som kan kunsten å lytte, og så er det lekre, rene og delikate rom. Frokosten gleder jeg meg alltid til, og et absolutt høydepunkt er havregrøten, utrolig at det går an å
lage den så delikat og fantastisk god! Og sunn i tillegg!

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, 359sidselj
Dan Opheim, Other på Thon Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2022

Tusen takk for dine positive og begeistrende ord. Det betyr mye å høre at du satte pris på de ansatte, rommet og frokosten.
Setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive til oss.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss !