6 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Anmeldt 8. desember 2018

Jeg møtte kun vennlighet og hyggelige ansatte overalt på hotellet. Rommet var mer enn stort nok for meg alene, funksjonelt innredet og manglet ikke en ting. Ekstra pluss for skohorn og paraply! Savnet ikke noe på frokostutvalget, heller. Kveldsmattilbudet benyttet jeg meg av da jeg ankom, og det var et godt og varmt måltid. Jeg hadde tre overnattinger og kom tilbake til oppredd seng etter frokost hver dag. Fin gåavstand til "hele" Bergen. Satte pris på lobbyen med kaffe og dagsaviser!

Dato for oppholdet: desember 2018
2  Takk, Mona S
Veronica N, Manager på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du ble møtt med god service i alle avdelinger, det tar vi som et stort kompliment. Paraply er viktig i Bergen og det er kjekt at våre gjester setter pris på paraplyen på rommet, i tillegg til skojern. Det er kjekt å høre at du likte begge måltidene som er inkludert i romprisen, samt kaffe og avis i lobbyen, det skulle bare mangle :)

Velkommen tilbake neste gang du skal til Bergen.

Veronica Langøen

Anmeldt 28. november 2018

Fantastisk hotell, satte stor pris på kveldsmaten når jeg kom frem til hotellet sent fredag kveld. Nydelige rom og renhold. Standard rom ikke veldig store, men tar det igjen med nydelig design og kvalitet :)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, KjellIngeE
Veronica N, Manager på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt og at du gir oss topp score, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du hadde et fint opphold hos oss, og at du nevner gratis kveldsmat og godt renhold som grunner til dette. Jeg er glad for at du likte vårt nye design!

Velkommen tilbake neste gang du skal til Bergen :)

Veronica Langøen

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Ofte gjør hyggelige ansatte forskjellen på et opphold og det gjelder også de ansatte her på Orion. På kveldsbuffeten var det chili con carne og den var meget god. Ikke spart på krydder eller kraft. Kraftig smak. Jeg skrøt av retten i varmavdelingen og han fortalte at han hadde laget den nydelig sammen med sommerfuglpasta og brød. Frokosten var heller ikke noe dårligere. Kvalitet hele veien. Salen var stor, men innredet slik at vi følte at vi satt litt for oss selv. Behagelige møbler og alt en kan ønske seg. Liker veldig godt dijon sennep på skinken og den var også på plass føler at jeg egentlig ikke kan klage på noenting, men vi ønsket oss en cappochino som avslutning på frokosten og fant ikke det. Kunne sikkert bare spurt en ansatt, men vi ville ikke det. Ikke noe big deal. Når vi kom tilbake fra frokosten dag 1 var rommet ryddet og oppredde senger og håndklær i orden igjen. Velg dette hotellet om du setter pris på hyggelige ansatte og god mat i koselige lokaler.

Takk, VestfoldFracy
Veronica N, Manager på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt og at dere gir oss topp score, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at dere hadde et fint opphold hos oss og at du trekker frem våre hyggelige ansatte som en viktig grunn til dette. Vi jobber hver dag for å skape gode opplevelser for gjestene våre, og da er det kjekt med slike tilbakemeldinger som gir oss en bekreftelse på at vi leverer god service :) Neste gang dere kommer anbefaler jeg at dere tar dere en tur i Loungen i 11. etasje, der finner dere en stor Nespressomaskin som lager Espresso, Lungo og Cappuccino.

Velkommen tilbake neste gang dere skal til Bergen!

Anmeldt 3. november 2018

Flott hotel med kort avstand fra bryggen. Standard rom er ikke spesielt store. Gratis kveldsmat er god ekstra tjeneste. Hotellet har også gode trenings fasiliteter - bedre enn jeg har sett ved mange andre hoteller.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Gaurav S

Kjære gjest,

Det gleder meg å lese at du hadde et fint opphold hos oss, og at du likte vårt nye treningsrom. Jeg er også glad for å høre at du satt pris på vår gode lokasjon ytterst på Bryggen og gratis kveldsmat til boende gjester.

Velkommen tilbake neste gang du skal til Bergen!

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Bortsett fra litt for soggy eggerøre, hadde vi et flott opphold som forlengelse av et konferanseopphold. Romslig rom med «alt» en kunne trenge mens en bodde der - nesten alt, iallfall. Kjempeservice og bare velvilje uansett hvilken tid på døgnet jeg henvendte meg til resepsjonen. Kunne vært billigere sånne «tilhenger-døgn», men men. Deilig å sjekke ut litt seinere og beliggenhet med kort vei til det meste.

Kunne vært bedre skilta, men en trivelig turist fra USA forbarmet seg og viste vei til hotellet (som hun også bodde på).

Takk, 118turidm

Kjære gjest,

Det gleder meg å lese at du hadde et fint opphold hos oss, og at du ble møtt med god service. Jeg er glad for å lese at du likte frokosten vår; eggerøren skal selvfølgelig ikke være "soggy", dette skal vi se på :) Takk for tilbakemelding angående pris på rom i etterkant av konferanseopphold, det er et godt innspill til forbedring.

Velkommen tilbake neste gang du skal til Bergen!