TripadvisorUSD 152
Booking.comUSD 153
eDreamsUSD 153
getaroom.comUSD 269
Anmeldt 13. desember 2018

Det beste med dette hotellet er de rene, fine rommene og de fantastisk hyggelige ansatte. Super service! Blir ofte oppgradert og får større rom.
Flott med kveldsmat når man reiser alene i jobbsammenheng og ikke orker å gå alene ut på restaurant hver kveld.
Ingen grunn til å booke på andre hotell!!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, RolfArneB4
Veronica N, Manager på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Kjære Rolf Arne,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt og at du gir oss topp score, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du synes vi har hyggelige ansatte som gir super service, det skulle bare mangle :) Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre medlemmer skal få et oppgradert rom og vi setter stor pris på at du ønsker å komme tilbake til oss gang på gang - og ikke ser en grunn til å booke andre steder, det tar vi som et stort kompliment.

Velkommen tilbake neste gang du skal til Bergen på nyåret! God jul og godt nyttår fra Team Orion.

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger ett stykke bort fra fisketorget men innenfor rimelig gåavstand til sentrumskjernen.
Rene rom, stort nok bad.
Godt renhold.
Stor frokostsal så enkelt å finne plass. God frokost med godt utvalg varmmat, pålegg osv.
Imøtekommende og vennlig betjening.
Anbefales.

Takk, CF_Storm
Veronica N, Manager på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du synes vi har en imøtekommende og vennlig betjening, vi setter service høyt og da er det kjekt å få slike tilbakemeldinger som bekrefter at vi leverer. Jeg er glad for å høre at du likte frokosten og at det var godt renhold på hotellet, det skulle bare mangle :)

Velkommen tilbake neste gang du skal til Bergen.

Anmeldt 8. desember 2018

Jeg møtte kun vennlighet og hyggelige ansatte overalt på hotellet. Rommet var mer enn stort nok for meg alene, funksjonelt innredet og manglet ikke en ting. Ekstra pluss for skohorn og paraply! Savnet ikke noe på frokostutvalget, heller. Kveldsmattilbudet benyttet jeg meg av da jeg ankom, og det var et godt og varmt måltid. Jeg hadde tre overnattinger og kom tilbake til oppredd seng etter frokost hver dag. Fin gåavstand til "hele" Bergen. Satte pris på lobbyen med kaffe og dagsaviser!

• Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Mona S

Kjære gjest,

Det gleder meg å lese at du ble møtt med god service i alle avdelinger, det tar vi som et stort kompliment. Paraply er viktig i Bergen og det er kjekt at våre gjester setter pris på paraplyen på rommet, i tillegg til skojern. Det er kjekt å høre at du likte begge måltidene som er inkludert i romprisen, samt kaffe og avis i lobbyen, det skulle bare mangle :)

Velkommen tilbake neste gang du skal til Bergen.

Anmeldt 28. november 2018

Fantastisk hotell, satte stor pris på kveldsmaten når jeg kom frem til hotellet sent fredag kveld. Nydelige rom og renhold. Standard rom ikke veldig store, men tar det igjen med nydelig design og kvalitet :)

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, KjellIngeE
Veronica N, Manager på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Kjære gjest,

Det gleder meg å lese at du hadde et fint opphold hos oss, og at du nevner gratis kveldsmat og godt renhold som grunner til dette. Jeg er glad for at du likte vårt nye design!

Velkommen tilbake neste gang du skal til Bergen :)

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Ofte gjør hyggelige ansatte forskjellen på et opphold og det gjelder også de ansatte her på Orion. På kveldsbuffeten var det chili con carne og den var meget god. Ikke spart på krydder eller kraft. Kraftig smak. Jeg skrøt av retten i varmavdelingen og han fortalte at han hadde laget den nydelig sammen med sommerfuglpasta og brød. Frokosten var heller ikke noe dårligere. Kvalitet hele veien. Salen var stor, men innredet slik at vi følte at vi satt litt for oss selv. Behagelige møbler og alt en kan ønske seg. Liker veldig godt dijon sennep på skinken og den var også på plass føler at jeg egentlig ikke kan klage på noenting, men vi ønsket oss en cappochino som avslutning på frokosten og fant ikke det. Kunne sikkert bare spurt en ansatt, men vi ville ikke det. Ikke noe big deal. Når vi kom tilbake fra frokosten dag 1 var rommet ryddet og oppredde senger og håndklær i orden igjen. Velg dette hotellet om du setter pris på hyggelige ansatte og god mat i koselige lokaler.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, VestfoldFracy
Veronica N, Manager på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt og at dere gir oss topp score, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at dere hadde et fint opphold hos oss og at du trekker frem våre hyggelige ansatte som en viktig grunn til dette. Vi jobber hver dag for å skape gode opplevelser for gjestene våre, og da er det kjekt med slike tilbakemeldinger som gir oss en bekreftelse på at vi leverer god service :) Neste gang dere kommer anbefaler jeg at dere tar dere en tur i Loungen i 11. etasje, der finner dere en stor Nespressomaskin som lager Espresso, Lungo og Cappuccino.

Velkommen tilbake neste gang dere skal til Bergen!

Veronica Nortvedt