6 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 04.02.23
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 04.02.23
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Vi tok en sjans og vi ble positivt overasket! Vi bodde på hotellet i 2 netter, vi var 2voksne og et barn på 3 år, imponert over kveldsmat tilbudet men kunne godt tenkt meg litt mer variert kveldsmat med blant annet melk for de små, et tips til dere er å ha mat mer tilretelagt for barn, f eks leverpostei (gule boksen), bacon ost etc...men tenkte også at det hadde vært fint med litt havre grøt eller noe sånn, sunt og kjempe godt ellers var maten god, men mislikte totalt kafen...håper dere finner ut hva gikk galt der, for den var ikke god ☺️

Ellers, utrolig koselig og fin hotel, nyoppusset, men fin og koselig interiør!
Vi ringte en dag før for å bekrefte reservasjonen og ba om rom med utsikt, og det fikk vi
Vi synes også at 11etasje var en veldig bra idé, utrolig fin utsikt!
Vår datter elsket seg hos dere, vi kommer garantert tilbake!
Anbefales!

Takk, Ina162
Veronica N, Manager på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Kjære Ina,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt og at du gir oss topp score, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at at dere hadde et fint opphold hos oss, og at du nevner kveldsmaten og Loungen i 11. etasje som grunner til dette. Vi setter stor pris på innspillene du har til mat tilpasset barn på kveldsmaten, dette er noe vi skal se på. Når det gjelder kaffen i restauranten så er det tekniker på vei, det har vært flere tilbakemeldinger på denne og vi skal få ordnet det så snart som mulig før jul.

Velkommen tilbake neste gang dere skal til Bergen! :) God jul og godt nyttår.

Anmeldt 13. desember 2018

Det beste med dette hotellet er de rene, fine rommene og de fantastisk hyggelige ansatte. Super service! Blir ofte oppgradert og får større rom.
Flott med kveldsmat når man reiser alene i jobbsammenheng og ikke orker å gå alene ut på restaurant hver kveld.
Ingen grunn til å booke på andre hotell!!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, RolfArneB4

Kjære Rolf Arne,

Det gleder meg å lese at du synes vi har hyggelige ansatte som gir super service, det skulle bare mangle :) Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre medlemmer skal få et oppgradert rom og vi setter stor pris på at du ønsker å komme tilbake til oss gang på gang - og ikke ser en grunn til å booke andre steder, det tar vi som et stort kompliment.

Velkommen tilbake neste gang du skal til Bergen på nyåret! God jul og godt nyttår fra Team Orion.

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger ett stykke bort fra fisketorget men innenfor rimelig gåavstand til sentrumskjernen.
Rene rom, stort nok bad.
Godt renhold.
Stor frokostsal så enkelt å finne plass. God frokost med godt utvalg varmmat, pålegg osv.
Imøtekommende og vennlig betjening.
Anbefales.

Takk, CF_Storm
Veronica N, Manager på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du synes vi har en imøtekommende og vennlig betjening, vi setter service høyt og da er det kjekt å få slike tilbakemeldinger som bekrefter at vi leverer. Jeg er glad for å høre at du likte frokosten og at det var godt renhold på hotellet, det skulle bare mangle :)

Velkommen tilbake neste gang du skal til Bergen.

Anmeldt 8. desember 2018

Jeg møtte kun vennlighet og hyggelige ansatte overalt på hotellet. Rommet var mer enn stort nok for meg alene, funksjonelt innredet og manglet ikke en ting. Ekstra pluss for skohorn og paraply! Savnet ikke noe på frokostutvalget, heller. Kveldsmattilbudet benyttet jeg meg av da jeg ankom, og det var et godt og varmt måltid. Jeg hadde tre overnattinger og kom tilbake til oppredd seng etter frokost hver dag. Fin gåavstand til "hele" Bergen. Satte pris på lobbyen med kaffe og dagsaviser!

• Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Mona S

Kjære gjest,

Det gleder meg å lese at du ble møtt med god service i alle avdelinger, det tar vi som et stort kompliment. Paraply er viktig i Bergen og det er kjekt at våre gjester setter pris på paraplyen på rommet, i tillegg til skojern. Det er kjekt å høre at du likte begge måltidene som er inkludert i romprisen, samt kaffe og avis i lobbyen, det skulle bare mangle :)

Velkommen tilbake neste gang du skal til Bergen.

Anmeldt 28. november 2018

Fantastisk hotell, satte stor pris på kveldsmaten når jeg kom frem til hotellet sent fredag kveld. Nydelige rom og renhold. Standard rom ikke veldig store, men tar det igjen med nydelig design og kvalitet :)

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, KjellIngeE
Veronica N, Manager på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Kjære gjest,

Det gleder meg å lese at du hadde et fint opphold hos oss, og at du nevner gratis kveldsmat og godt renhold som grunner til dette. Jeg er glad for at du likte vårt nye design!

Velkommen tilbake neste gang du skal til Bergen :)