Booking.comUSD 153
eDreamsUSD 153
Trip.comUSD 159
getaroom.comUSD 269
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Fint hotell med en noe slitt fasade. Varm velkomst i resepsjonen av hyggelig betjening. Greie rom som har det en trenger, gode senger. Pluss for bluthoot høytaler på rommet. Hotellet var rent og ryddig.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, KvamHolmefjord
Veronica N, Manager på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt etter ditt opphold, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du hadde et fint opphold hos oss og at du trekker frem en hyggelig betjening og et rent og ryddig rom som grunner til dette.

Velkommen tilbake til oss neste gang du skal til Bergen!

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

På en rask helgetur til Bergen ble det et første besøk på Thon Hotel Orion uten for store forventninger. Men rene rom, ikke noe støy, hyggelig personale i desk og ikke minst i frokostsalen samt en fantastisk frokostbuffe overbeviser stort. Og da har jeg ikke snakket om beliggenheten nær til borgen og kun 5 minutter fra fisketorget.
Anbefales.

Dato for oppholdet: januar 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, SveinH843
Veronica N, Manager på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt etter ditt opphold og at du gir oss topp score, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at dere hadde et godt inntrykk av oss som hotell, uten at dere hadde noen forventninger i forkant. Det er kjekt å høre at du ble møtt med god service hos oss :)

Takk for at du ønsker å komme tilbake til oss, du er hjertelig velkommen!

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Ble overrasket over hvor flott dette hotellet er blitt etter renovering. Flotte rom, fin restaurant og god mat. Kommer til å bruke dette hotellet igjen når anledningen byr seg. Og alt til en hyggelig pris.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, aastun
Veronica N, Manager på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Kjære gjest,

Det gleder meg å lese at du ble positivt overrasket over hvor flott hotellet er blitt etter totalrenoveringen vi har hatt. Det er kjekt å høre at du likte både rommene og den gode maten vi tilbyr våre gjester.

Takk for at du ønsker å komme tilbake til oss, du er hjertelig velkommen!

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Vi tok en sjans og vi ble positivt overasket! Vi bodde på hotellet i 2 netter, vi var 2voksne og et barn på 3 år, imponert over kveldsmat tilbudet men kunne godt tenkt meg litt mer variert kveldsmat med blant annet melk for de små, et tips til dere er å ha mat mer tilretelagt for barn, f eks leverpostei (gule boksen), bacon ost etc...men tenkte også at det hadde vært fint med litt havre grøt eller noe sånn, sunt og kjempe godt ellers var maten god, men mislikte totalt kafen...håper dere finner ut hva gikk galt der, for den var ikke god ☺️

Ellers, utrolig koselig og fin hotel, nyoppusset, men fin og koselig interiør!
Vi ringte en dag før for å bekrefte reservasjonen og ba om rom med utsikt, og det fikk vi
Vi synes også at 11etasje var en veldig bra idé, utrolig fin utsikt!
Vår datter elsket seg hos dere, vi kommer garantert tilbake!
Anbefales!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Ina162
Veronica N, Manager på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Kjære Ina,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt og at du gir oss topp score, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at at dere hadde et fint opphold hos oss, og at du nevner kveldsmaten og Loungen i 11. etasje som grunner til dette. Vi setter stor pris på innspillene du har til mat tilpasset barn på kveldsmaten, dette er noe vi skal se på. Når det gjelder kaffen i restauranten så er det tekniker på vei, det har vært flere tilbakemeldinger på denne og vi skal få ordnet det så snart som mulig før jul.

Velkommen tilbake neste gang dere skal til Bergen! :) God jul og godt nyttår.

Anmeldt 13. desember 2018

Det beste med dette hotellet er de rene, fine rommene og de fantastisk hyggelige ansatte. Super service! Blir ofte oppgradert og får større rom.
Flott med kveldsmat når man reiser alene i jobbsammenheng og ikke orker å gå alene ut på restaurant hver kveld.
Ingen grunn til å booke på andre hotell!!

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, RolfArneB4

Kjære Rolf Arne,

Det gleder meg å lese at du synes vi har hyggelige ansatte som gir super service, det skulle bare mangle :) Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre medlemmer skal få et oppgradert rom og vi setter stor pris på at du ønsker å komme tilbake til oss gang på gang - og ikke ser en grunn til å booke andre steder, det tar vi som et stort kompliment.

Velkommen tilbake neste gang du skal til Bergen på nyåret! God jul og godt nyttår fra Team Orion.