Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Fine rom, god seng, rent og pent.
Veldig hyggelig betjening både i resepsjonen og i restauranten.

Frokosten var god, kanskje ikke det største utvalget, men mer enn tilstrekkelig.
Det er også kveldsmat inkl i prisen.

Hotellet ligger sentralt, men rett utenfor bykjerne. Dette gjør at det er stille og rolig.

Anbefales

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 639ronnys
VeronicaN865, Manager på Thon Hotel Orion (tidl. Bergen Brygge), svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2019

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt etter ditt opphold og at du gir oss topp score, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du ble møtt med god service i både restauranten og i resepsjonen. Jeg er glad for å høre at du likte både frokosten og kveldsmaten vår - som begge er inkludert i romprisen.

Takk for at du anbefaler oss til andre, det tar vi som et stort kompliment.

Velkommen tilbake neste gang du skal bo på hotell i Bergen! :)

Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Hotellet er innbydende med en gang man kommer inn i lobbyen. Hyggelige folk i resepsjonen. Rommet vi fik var litt trangt, men det var ikke noe stort problem for oss og rommet var billig. Det var imidlertid rent og pent og bade var bra.

Frokosten var god og et stort pluss med dette hotellet er at du får en enkel, men god kveldsmat inkludert i prisen.

Alt i alt en god hotelloplevelse og hotellet anbefales.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, rtplf

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt etter ditt opphold, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du ble møtt med god service, og at du likte både frokosten og kveldsmaten vår - som begge er inkludert i romprisen.

Takk for at du anbefaler oss til andre, det tar vi som et stort kompliment.

Velkommen tilbake neste gang du skal bo på hotell i Bergen! :)

Anmeldt 19. juli 2019

Rene og pene rom - super service! Passer like bra for par, venner og spesielt barnefamilier - da de serverer varm og kald kveldsmat. Imøtekommende personale. Sentralt beliggende og korte avstander til spisesteder, butikker og attraksjoner.

Takk, 210 761
VeronicaN865, Manager på Thon Hotel Orion (tidl. Bergen Brygge), svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Kjære gjest,

Det gleder meg å lese at dere hadde et flott opphold hos oss og du trekker frem super service som en av grunnene til dette. Det er kjekt å høre at dere satt pris på vår fantastiske beliggenhet og at kveldsmaten falt i smak hos store og små :)

Velkommen tilbake neste gang dere skal bo på hotell i Bergen!

Veronica Langøen

Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Vi bodde 2 netter på Orion. God frokost og et lite kveldsmåltid var inkludert i prisen. Treningsrom med greie fasiliteter, savnet selv en stepkasse etter tilsvarende, men ellers svært bra. Stort pluss for badekar på rommet!
Hotellet har sentral beliggenhet og egen parkering, men det er lurt å bestille plass på parkeringen på forhånd! Ring hotellet, så fikser de det.
Anbefaler Orion på det varmeste, vi kommer gjerne tilbake!

Takk, ingeborgjostein
VeronicaN865, Manager på Thon Hotel Orion (tidl. Bergen Brygge), svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2019

Kjære gjest,

Det gleder meg å lese at du hadde et flott opphold hos oss og at du likte begge måltidene som er inkludert i romprisen vår. Det er kjekt å høre at du fikk prøvd ut treningsrommet vårt, takk for tips om en stepkasse der!

Parkering er lurt å forhåndsbestille ja, siden vi kun har 10 plasser tilgjengelig :)

Vi setter stor pris på at du anbefaler oss til andre, det tar vi som et stort kompliment. Takk for at du velger oss når du skal bo på hotell i Bergen, velkommen tilbake neste gang.

Veronica Langøen

Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

Effektiv inn- og utsjekking. Fikk rommet før tiden. Deilig rom for 2 voksne og et barn. Gode senger. Kaffe og te på rommet og i fellesarealene. Ok frokost, men dårlig kveldsmat. EN udefinerbar gryterett som varmrett. En kveld kun svinekjøtt,både varmt og kaldt. Ikke barnevennlig kveldsmat.
Gå heller ut og spis.

Takk, IRChristine
VeronicaN865, Manager på Thon Hotel Orion (tidl. Bergen Brygge), svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2019

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding i etterkant av ditt opphold hos oss, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at dere satt pris på effektiv inn- og utsjekking og at rommet var bra til 2 voksne og et barn. Det er kjekt å høre at frokosten var god:) Kveldsmaten som er inkludert i romprisen er ment som en lett kvelds med én varmrett, brød, pålegg, yoghurt og frukt. Vi ønsker selvfølgelig at denne skal være barnevennlig og tar med oss tilbakemeldingen videre.

Vi håper på å ønske dere velkommen tilbake neste gang dere skal til Bergen, slik at vi kan overgå forventningene deres da. Fortsatt god sommer!

Med vennlig hilsen,