CheapTicketsUSD 173
Orbitz.comUSD 173
getaroom.comUSD 249
TripadvisorUSD 173
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde tre netter på Thon hotell Orion. Flott beliggenhet, hyggelig personale, god seng og rene rom. Pekebuffe (grunnet smitteverntiltak) lite effektivt (mye bedre organisert på andre Thon hotell vi overnattet på).

1  Takk, Siri1973
Emilie Myhre, Annet på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Kjære gjest!

Takk for din tilbakemelding.
Det er svært hyggelig å høre at personalet var hyggelig, at det var god seng og at rommet var rent.
Når det gjelder frokosten skal vi ta lærdom av dette og utvikle den til det bedre (selv med smittevernstiltak). Beklager for at deres opplevelse ikke var tilfredsstillende!

Ønsker dere velkommen tilbake ved en annen anledning.

Mvh Emilie, bookingsjef

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Helt utrolig dårlig system til frokosten på hotellet. Alle måtte bestille fra en disk hva de ønsket, og det tok så lang tid. Man burde få tildelt tid til frokost slik at ikke alle kom samtidig. Ellers er hotellet bra, men de må fikse Coronasystemet til frokost.

Takk, ole71gjerdrum
Veronica Nortvedt, Daglig leder på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2020

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet i etterkant av ditt opphold.

Vi utvikler frokosten kontinuerlig for en best mulig opplevelse for våre gjester; vi beklager at du måtte stå i kø den siste timen. Vi oppfordrer alle gjester ved innsjekk til å komme før den siste timen, da oppstår det ofte kø. I dag utvidet vi frokosttiden en time, i håp om at det vil spre gjestene utover.

Håper ellers du hadde et fint opphold hos oss.

Velkommen tilbake til oss ved neste anledning; da er vi sikker på at frokosten faller i smak :)

Vennlig hilsen,
Veronica Nortvedt
Hotellsjef

Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt til med gåavstand til både shopping og attraksjoner. Det er ett stille område med lite støy.
Rommene var helt greie. Det var gode senger og ett greit bad.
Frokosten var ikke så bra. Vi hadde nettopp vært på ett annet Thonhotell der vi fikk servert frokosten ved bordene og det som skulle være varmt var varmt. Slik var det ikke på Orion. Felles rutiner i koronatiden løses at altså på ulike måter.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 199karih

Kjære gjest,

Det gleder meg å lese at du hadde et fint opphold hos oss, og at du trekker frem beliggenheten som en god grunn til å bo hos oss.

Vi utvikler frokosten kontinuerlig for en best mulig opplevelse for våre gjester; vi beklager at dere fikk kald mat - det skal selvfølgelig ikke skje.

Velkommen tilbake til oss ved neste anledning; da er vi sikker på at frokosten faller i smak.

Vennlig hilsen,
Veronica Nortvedt
Hotellsjef

Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

Hotellet fremstår som nytt og velholdt. Rommet var romslig , reint og velholdt. Frokosten hadde et stort utvalg og sto til forventningene. Hyggelig personalet . Hotellet ligger sentralt på bryggen og kort veg til butikker og restauranter.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, tonel965

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om oss etter ditt opphold og at du gir oss topp score, det setter vi stor pris på. Det er utrolig hyggelig å høre at betjeningen var serviceinnstilt. Kjekt å lese at frokosten også falt i smak.

Velkommen tilbake neste gang du skal til Bergen :)

Vennlig hilsen, Veronica Nortvedt, Hotellsjef

Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

Stort delikat innredet rom. Rent overalt.
Veldig god frokost med bra utvalg.Sentralt, ved Bryggen. Serviceinnstilt betjening. Sende mail før bestilling , stilte spørsmål angående tidlig innsjekk. Fikk svar ganske raskt at det mest sannsynlig lot seg gjøre, iogmed lavsesong. Ved ankomst ( kom med nattoget), fikk jeg sjekket inn umiddelbart :) . Det var en koselig gest å gjøre. Som nok ikke hadde skjedd på så mange andre hoteller, hverken her i Norge eller i utlandet. Så all ære til dem for det!!
Takk for meg. .

Dato for oppholdet: februar 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, Hegesaar
Emilie M, Leder  på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2020

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om oss etter ditt opphold og at du gir oss topp score, det setter vi stor pris på. Det er utrolig hyggelig å høre at betjeningen var serviceinnstilt og at du fikk sjekke inn tidlig på morgenen. Kjekt å lese at frokosten også falt i smak.
Velkommen tilbake neste gang du skal til Bergen :)

Vennlig hilsen, Emilie Myhre, Hotellsjef