Booking.comUSD 159
CheapTicketsUSD 145
Trip.comUSD 144
getaroom.comUSD 209
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde to voksne og et barn på 12 år på hotellet. Vi hadde booket familierom/triple på forhånd på hotellet sine websider.
Rommet var fint, men veldig trangt!!!!! Det gikk såvidt an å gå forbi sofaen som var dratt ut til seng. Sofaen hadde også en grusom komfort med vanvittig hard madrass (hvis en skal kalle det madrass..) Det var dessverre alt annet enn behagelige netter for 12 åringen på denne, og det trekker ned. Vi kommer nok ikke til å bo der med barn flere ganger. For par er dette hotellet derimot perfekt. God mat i frokostsalen, flere antibac dispensere, hyggelig betjening og koselig atmosfære. Kort spasertur fra Bergen brygge. Stilt og fredelig på kveld og nattestid.

1  Takk, Mokiiina
Veronica Nortvedt, Daglig leder på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding i etterkant av ditt opphold hos oss, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du satt pris på vår fantastiske beliggenhet og at det var god mat i frokostsalen; og ikke minst en hyggelig betjening.

Det er veldig synd å høre at sovesofaen var ubehagelig å ligge på, vi skal sjekke opp i madrassen på dette rommet. Vi anbefaler å slå sammen sovesofaen når man er på rommet, for å få større plass når man ikke sover :) Våre businessrom er enda større, så jeg vil anbefale å bestille et businessrom neste gang dere skal til Bergen og vil ha større plass.

Velkommen tilbake til oss ved neste anledning :)

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Bodde på hotellet i 3 døgn. Fornøyd med innsjekk/utsjekk, og at det var parkering tilgjengelig mot betaling. Rommet var bra. God seng. Rent og fint. Eneste jeg vil trekke for var tørt brød til frokost alle dager

Takk, 599bentel

Kjære gjest,

Det er veldig synd å høre at det var tørt brød til frokost, vi har nå byttet ut toastbrød til vanlig brød etter flere tilbakemeldinger som din.

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Topp hotell med sentral beliggenhet. Meget rolig område samtidig som det er kun 2 min spasertur til sentrum. Bra med egen parkering bak hotellet. Kan absolutt anbefales og tar gjerne turen igjen. Fikk også bra tips til gåtur i fjellene bak Fløyen av damene i resepsjonen

Takk, Anders V

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding i etterkant av ditt opphold hos oss og at du gir oss topp score, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du satt pris på vår fantastiske beliggenhet og at du fikk benyttet deg av parkeringen. Det er kjekt å høre at du fikk deg en fin gåtur i nærområdet da du var her.

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet nær bryggen. Enkelt og greit med parkering. Hyggelig personale og ok rom. Frokostbuffeten var helt grei med tanke på at dette er i en pandemiperiode (korona). Renhold og orden på rommet trekker noe ned. Ruskete på gulvene i og utenfor værelset. Flekkete vegger og baderomsdør. Brukte glass og kopper ble ikke alltid ryddet.
Alt i alt et greit opphold, men med rom for noen forbedringer.

1  Takk, deRochlenge

Kjære gjest,

Det er veldig synd å høre om at renholdet ikke var tilstrekkelig, vi har høy fokus på dette og ønsker å ha en høy standard hos oss, så det beklager vi på det sterkeste.

Anmeldt 21. juli 2020

Vi bodde 4 personer (2 voksne, en 15 åring og en på ca 10) fra onsdag til fredag. Vi måtte ha to rom, og valgte to enkeltsenger på hvert rom.
Dette er senger som er 75 cm, så de er små! Svært ukomfortabelt for en på 190 og 90 kg, men det gikk og de små i familien (resten) sov godt etter å kjøpt øreplugger, da de på naborommet valgte å dusje 00:30 og samtidig synge, som er deres fulle rett på sommerferie.
Rommene er veldig små, men har alt du trenger, så sant det da ikke er kneplass nå du sitter på do. (veldig trangt fra do til vegg). + for stor tv med bra tilgang på kanaler.
Frokost i frokostsalen, med buffet. De har åpnet for buffet igjen, noe jeg er usikker på om jeg liker. (vi bodde på choice i forrige uke, og der fikk vi også buffet, men da assistert, slik at de hadde ferdiglagde tallerkener. (det fungerte bedre). Varmmaten var alt du trenger for en english breakfast + eggerøre, kokte egg og amerikanske pannekaker. Resten var yoghurt, noe brødmat, donuts og berlinerboller (mini).
Vi valgte å gå å spise klokken 08:10, for å få bord. Dette fikk vi, men mange valgte å hente mat før de fikk bord, derfor ble vi stående i kø, selv om vi allerede hadde bord. Det var tilsynelatende ingen som passet på køen eller at folk faktisk hadde bord før de sto i matkø. Noe klønete.
Hotellet ligger med en veldig behagelig beliggenhet, i sentrum, men allikevel på enden av Bryggen med Festningen som nærmeste nabo. Det er også gode utendørs-parkeringsforhold. (Man må bestille dette i forkant og få adgangskort i resepsjonen, før man parkerer for å åpne bom).
Man går til torgallmeningen på 7 min. Husk å book bord dersom du skal spise ute i Bergen.
Hyggelig betjening, og rikelig med antibac tilgjengelig.
All in all, så vil jeg nok ikke velge dette igjen om jeg reiser med barn, pga sengene, kanskje med andre romalternativ, men det har jeg ikke oversikt over. Men for par, så tror jeg hotellet vil fungere utmerket.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, kmadso

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en utfyllende tilbakemelding om hotellet i etterkant av ditt opphold.

Vi utvikler frokosten løpende etter råd fra FHI, og gjør alt vi kan for at det er tilrettelagt med antibac og merking på gulv for at metersavstand enkelt skal kunne følges av gjestene våre. Takk for gode innspill etter dine erfaringer på hotellet, som vi alle skal ta i betraktning. Neste gang vil jeg anbefale at du oppgraderer til et familie - eller businessrom for større plass med familien :)

Velkommen tilbake til oss ved neste anledning.

Veronica Nortvedt